14 Reacties

8 dagen geleden

Hoi meid… hier zit ik in het zelfde schuitje. Ik ben 4 weken zwanger en ook sinds zondag bruin en roze bloedverlies vermengd met afscheiding. Ben er zo onzeker maar ook te gelijkertijd verdrietig door. Ik lees dat het vaker voor komt bij zwangere vrouwen en het niet altijd iets ernstigs hoeft te zijn. Ik hoop op het beste voor ons…

8 dagen geleden

Reactie op babylove23

Hoi meid… hier zit ik in het zelfde schuitje. Ik ben 4 weken zwanger en ook ...
Wat ontzettend onzeker allemaal he.. positief blijven en gewoon afwachten is het beste. Is het voor jou ook de eerste keer? Bij ons is het na 1,5 jaar eindelijk gelukt om een positieve test te bemachtigen, dus ik ben zo aan het hopen dat dit er 'gewoon' bij hoort.

8 dagen geleden

Reactie op Fleury28

Wat ontzettend onzeker allemaal he.. positief blijven en gewoon afwachten i ...
We moeten positief blijven en helaas afwachten. Hoe lastig het ook is… 😢 Bij mij de tweede zwangerschap. Mijn zoontje is 5 jaar. Bij mijn zoontje kan ik mij herinneren dat ik rond 6 weken ook bloedverlies had. Maar dat had een andere reden. Zo onzeker…. Ik duim voor je meid

8 dagen geleden

Ik wil je trouwens alsnog feliciteren met jou zwangerschap ❤️

8 dagen geleden

Reactie op babylove23

We moeten positief blijven en helaas afwachten. Hoe lastig het ook is… 😢 B ...
Oke, we gaan gewoon blijven ademen, positief denken en dan gaan we het wel zien. Ik zal ook voor jou duimen! Hopelijk voor ons beiden een fijne afloop!

8 dagen geleden

Ik heb week bloedverlies gehad,zo erg dat langs me enkels naar beneden liep.echo gehad was niks te zien van vruchtzakje dus ziekenhuis zei miskraam. Gisteren bleef me test donkerder worden en vandaag echo gehad voor de zekerheid. Raad je het al? Mooi kloppend hartje. Het zegt dus echt nog niks!!

8 dagen geleden

Reactie op Meddiejayce

Ik heb week bloedverlies gehad,zo erg dat langs me enkels naar beneden liep ...
Wat bijzonder! Dit geeft toch wat positieve kracht. Dankjewel voor het delen! Fijn om te horen dat het bij jou goed is gegaan.

7 dagen geleden

Hoi hoi. Ik ben nu 6+6. Afgelopen zaterdag heb ik ook licht bloedverlies gehad .. Ik raakte gelijk in paniek na een miskraam eerder dit jaar, ik dacht daar gaan we weer .. Maandag had ik al een afspraak bij de VK staan, zagen een inimini garnaaltje met een kloppend hartje! Die bloeding is waarschijnlijk een geknapt bloedvaatje geweest. Het hoeft niet altijd foute boel te betekenen. 💛

7 dagen geleden

Reactie op xnmb

Hoi hoi. Ik ben nu 6+6. Afgelopen zaterdag heb ik ook licht bloedverlies ge ...
Wat een goed nieuws! Fijn om te horen 🥰. Bij mij is ondertussen het bloed ook geheel weg en weer normale afscheiding. Dus dat maakt mij weer rustig. We gaan het afwachten.

6 dagen geleden

Reactie op Fleury28

Wat een goed nieuws! Fijn om te horen 🥰. Bij mij is ondertussen het bloed ...
Ik duim voor je!

6 dagen geleden

Zondag had ik de hele dag een beetje bruin bij afvegen en maandag best veel bloedverlies gehad. Ik dacht gelijk dat het mis was. We mochten dezelfde dag langskomen en zagen een kloppend hartje bij 6 weken. Bloeding is gelukkig gestopt. Maar vandaag weer opnieuw bloedverlies. Het is zo spannend en verontrustend. Ik heb eerder een missed abortion gehad maar had toen helemaal geen bloedverlies. Bij de zwangerschap van mij dochter had ik wel eens bloedverlies rond dit termijn maar dat was minder dan nu. De verloskundige dacht dat het gewoon een bloeding was. Maar het zou ook een beginnende miskraam kunnen zijn. Daar kunnen ze geen zekerheid in geven. Ik mag nu volgende week gelukkig weer voor een echo komen. Ik heb nu ook weer wat bruin verlies maar ik denk eerlijk gezegd dat het komt (sorry misschien beetje goor) door harde ontlasting. Ik voelde vanmorgen veel druk en ik kon heel moeilijk naar de wc. en je baarmoeder is wat gevoeliger dus ik hoop dat dit de rede is. Ik denk dat je je pas zorgen hoeft te maken als het er veel helderrood verlies is. Bloedingen kunnen er gek genoeg bij horen!

6 dagen geleden

Reactie op mamacam90

Zondag had ik de hele dag een beetje bruin bij afvegen en maandag best vee ...
Het is inderdaad spannend allemaal! Is het voor jou ook de eerste keer? Ik ga voor je duimen dat alles goed gaat komen. Ik heb gelukkig fijne gesprekken met mijn partner hierover en we houden elkaar rustig. We gaan wel zien hoe het allemaal uitpakt. En dat met naar de wc gaan herken ik, zo'n opgeblazen gevoel! Ik heb echt moeite met naar de wc gaan. Hopelijk wordt dat minder 💩