7 Reacties

2 dagen geleden

Hoi, ik heb eergisteren zo ongeveer hetzelfde ervaren. Ik had niet echt krampen maar wel af en toe steekjes. De verloskundige vertelde mij dat zo lang het licht rozig/ licht rood bloed is en je geen pijnlijke krampen hebt, het hoogstwaarschijnlijk geen reden tot paniek is. Ook lees ik op de app dat we niet de enigen zijn die dit ervaren en dat veel mensen zelfs met bloedverlies verder een goede zwangerschap hebben gehad. Ik hoop dat je er wat aan hebt en maak je niet teveel zorgen😊

één dag geleden

Ik herken me hier precies in! Vanmorgen heel lichtroze bloedverlies, sindsdien niet meer. Ook wat krampen onderin m’n buik, al kan ik moeilijk onderscheiden of dit m’n darmen kunnen zijn… Het voelt iig ook als een vervelend drukkend gevoel. vk maakte zich ook geen zorgen, maar het blijft lastig he? Vind die onzekerheid soms zo lastig.

één dag geleden

Net precies hetzelfde gehad en was benieuwd of anderen dit herkenden. Ja dus! Ik voel me direct wat minder bezorgd. Vandaag 7 weken en vrijdag de vitaliteitscheck - nu wel extra benieuwd of alles goed zit.
Ik heb nu woensdag een eerdere echo aangevraagd. Ben dan 6 + 4 weken

één dag geleden

Reactie op GeïnteresseerdeDennenappel932156

Ik heb nu woensdag een eerdere echo aangevraagd. Ben dan 6 + 4 weken
Spannend! Ik heb donderdag een vroege echo. Dan ben ik 6 + 3. Ook ivm eenmalig flinke kramp en licht bloedverlies een aantal dagen. Geen stolsels o.i.d...

Reactie op Grunnmeid050

Spannend! Ik heb donderdag een vroege echo. Dan ben ik 6 + 3. Ook ivm eenma ...
Ik hoop op het beste! Voor ons beide 🤞🏼

één dag geleden

Ja, dit herken ik! Heel stressvol allemaal. VK zegt gewoon afwachten en dat het erop of eronder is. Het kan goed uitpakken, maar bloed in combinatie met krampen/buikpijn vinden ze geen goed teken. Maar het kan dus echt 2 kanten op!