23 Reacties

één maand geleden

Zolang je geen stolsels en menstruatiekrampen hebt zit je goed. Maar je kan altijd je verloskundige bellen voor de zekerheid ❤️

één maand geleden

Ik heb het ook, kan geen kwaad

één maand geleden

Dit had ik bij mijn eerste zwangerschap met enige regelmaat. De baarmoedermond is goed doorbloedt, bijv een bloedvaatje wat springt. Mocht erger worden contact opnemen met verloskundige! Heb vertrouwen in je lichaam en als je ongerust bent gewoon bellen.

één maand geleden

Als jij je zorgen maakt kun je altijd de verloskundige bellen en dan kunnen hun je misschien gerust stellen! Roze lijkt mij in eerste geval niet ernstig!

één maand geleden

Reactie op siep12389

Dit had ik bij mijn eerste zwangerschap met enige regelmaat. De baarmoederm ...
Ahh okee, ja het wordt af en toe iets roder en dan weer licht en heb wel echt krampen dus ga morgen zeker bellen

één maand geleden

Reactie op Jes1290

Ik heb het ook, kan geen kwaad
Okee dat stelt me wel een beetje gerust

één maand geleden

Reactie op VWJ

Zolang je geen stolsels en menstruatiekrampen hebt zit je goed. Maar je kan ...
Jaa heb geen stolsels maar wel menstruatiekrampen☹️ja ga wel bellen morgen❤️

één maand geleden

Reactie op Lola00

Als jij je zorgen maakt kun je altijd de verloskundige bellen en dan kunnen ...
Is goedd, ga morgen wel bellen voor de zekerheid

één maand geleden

Heej, heb dit nu ook en maak me ook wat zorgen. Ik ben nu denk ik bijna 3 weken zwanger en heb nu schrik dat ik toch menstruatie zal hebben. Inderdaad licht roze slijmerige afscheiding maar begint nu iets roder te worden. Maar helemaal niet zoveel als menstruatie. We zullen zien

één maand geleden

Reactie op MelanieVO

Heej, heb dit nu ook en maak me ook wat zorgen. Ik ben nu denk ik bijna 3 w ...
Heey, ja precies ik zie nu dat het helder rood is en alleen bij het afvegen de krampen zijn en wel echt dus ga straks echt ff de verloskundige bellen

één maand geleden

Heel veel succes! Hopelijk is het niks

één maand geleden

Reactie op VWJ

Heel veel succes! Hopelijk is het niks
Heb net gebeld en te horen gekregen dat het toch een miskraam is😢💔we zijn wel echt kapot aangezien dit onze eerste kleintje was en het ook in 1 keer was gelukt maar ja

één maand geleden

Reactie op J_de

Heb net gebeld en te horen gekregen dat het toch een miskraam is😢💔we zijn ...
Ach wat een verschrikkelijk nieuws 💔 Bij mijn 1e poging in juni werd het helaas ook al snel een mk. Voel je vrij om me een PB te sturen als je daar behoefte aan hebt. Heel veel sterkte en wees lief voor jezelf. Het is echt niet niks dus geef jezelf alle tijd die je nodig hebt 💜

één maand geleden

Reactie op VWJ

Ach wat een verschrikkelijk nieuws 💔 Bij mijn 1e poging in juni werd het h ...
Jaa ben wel echt kapot💔aww ja dat is ook jammer. Ja zal ik doen dankjewel😊 Heel erg bedankt ik zal het proberen. Ja heb alle tijd nodig dat wel❤️

één maand geleden

Reactie op J_de

Heb net gebeld en te horen gekregen dat het toch een miskraam is😢💔we zijn ...
Ik denk heel eerlijk gezegd dat het toch geen mk is zoals mijn vk heeft aangegeven, ja ik had hevige krampen maar die zijn eigenlijk al minder de bloeding is er nog maar ook veel minder ik wacht het voor nu af want zie ook geen stolsels of weefsel en ik ken mensen die hetzelfde hadden en uiteindelijk toch nog zwanger waren en hun kinderen zijn nu best groot😅wat vinden jullie ik weet dat jullie mij geen zekerheid kunnen geven maar ja…❤️

één maand geleden

Reactie op J_de

Ik denk heel eerlijk gezegd dat het toch geen mk is zoals mijn vk heeft aan ...
Pff wat stressvol allemaal. Ik had niet bijster veel bloed bij m’n mk bij 6 wk, maar wel echt kleine stolseltjes en slijmerig bloed. Voor je geruststelling kan je misschien vragen of ze met een echo kunnen kijken of er iets zit of niet? Weet niet of ze dat op jouw termijn al kunnen vaststellen. Na het bloeden had ik zelf geen zwangerschapssymptomen meer. Jij wel? Aflopende testen zijn ook veelzeggend Veel sterkte met alle stress en onzekerheid. Laten we hopen op een wonder 🙏🏻

één maand geleden

Jaa zelf zie ik geen stolsels zag een paar slijmerige bloed sliertjes maar ja dat is het ook. Ja ben nou dan 5w + 2d dus nog te vroeg zelf had de vk gelijk al de afspraken eruit gehaald die we hadden staan dus ja is nogsteeds afwachten helaas. Ja ik voel nog wel symptomen tot nu toe hoop dat het toch wel zo blijft eigenlijk. Moet nu paar weken wachten en nieuwe testen doen om te kijken hoe en was zei mijn huisarts. Heel erg bedankt ik hoop het ook zo erg🙏🏽❤️

één maand geleden

Reactie op J_de

Jaa zelf zie ik geen stolsels zag een paar slijmerige bloed sliertjes maar ...
Ik ga voor je duimen meid 💜

één maand geleden

Reactie op VWJ

Ik ga voor je duimen meid 💜
Dankjewel🙏🏽🫶🏽

24 dagen geleden

Heey, hoe gaat t nu heb je een update