24 Reacties

15 dagen geleden

Snap ik, maar ik zou het gewoon even afwachten. Heb je een foto van je test? Soms na 3 dagen is het streepje ineens veel duidelijker

15 dagen geleden

Ik zit in hetzelfde schuitje. Helaas 4 miskramen mee gemaakt en daardoor zo onzeker geworden. Mijn early testen van de action blijven mega licht, heb nu drie dagen achter elkaar getest en blijft een super licht streepje die niet oploopt. Zojuist een clearblue digitale gedaan met weken indicator en die zegt dat ik zwanger ben. Ik probeer mijzelf de hele tijd te vertellen van; een streepje is een streepje. Maar als je meerdere miskramen hebt mee gehad is het helaas niet meer zo simpel. Voor nu gefeliciteerd! Hopelijk heb je een succesvolle zwangerschap!

14 dagen geleden

Bij mij pas na 5 weken een duidelijke streep

14 dagen geleden

Ik zit nu op 5+2 en nu is mijn streep pas echt dik, ik begon bij 4+3 ook met een hele lichte streep en dat dus echt wel even geduurd voor hij dik opliep. Maar ik snap je onzekerheid!

14 dagen geleden

Ik ben nu 4+6. Eergisteren een positieve test met een tuurlijntje. Is dit beetje normaal? Bij mij vorige zwangerschap kreeg ik direct een dikke streep namelijk. (Weet zo even niet hoever ik toen was, ook erg vroeg)

14 dagen geleden

Ik snap je helemaal!! Ik heb previes hetzelfde!! Ik had een heel licht street je met 3.4 maar nu 4.4 en hij liep een beetje op bij 4 maar is nu echt precies hetzelfde en vandaag dacht ik zelf dat hij iets lichter was als gistere!! Is wel fijn om te lezen dat andere dit gelukkig ook hadden! Hopefully komt het allemaal goed!! Maar elke ochtend weer in de stress🤦🏼‍♀️

14 dagen geleden

Reactie op Kimx1

Ik zit nu op 5+2 en nu is mijn streep pas echt dik, ik begon bij 4+3 ook me ...
Dat is fijn om te horen want ik vandaag 4+3 en mijne blijven licht en lijken niet echt optelopen😬

13 dagen geleden

Ik heb nu pas met 5.3 de eerste echt knal test.

13 dagen geleden

Reactie op Pippa2416

Ik ben nu 4+6. Eergisteren een positieve test met een tuurlijntje. Is dit b ...
Ik heb precies hetzelfde! Ook bij mn vorige echt 1 dag na nod al een knaller en nu steeds vaag en echt even wachten tot het streepje uberhaupt tevoorschijn komt. Ik werd GEK van onzekerheid en ben na 5 dagen gestopt met testen. Ook op advies van mn man. Nu 5+5 en ben ineens weer zo bang, omdat ik haast geen symptomen heb. Ga morgen toch maar weer wat testjes halen 🫣 ik baal echt want had deze drang de vorige keer niet waardoor ik bang ben dat mn gevoel me wat probeert te vertellen😩 wanneer heb jij je echo?

13 dagen geleden

Reactie op Marleen1809

Ik heb precies hetzelfde! Ook bij mn vorige echt 1 dag na nod al een knalle ...
Ik heb dus ook volgens mij niet echt ergens last van. Ik heb de 29ste mijn echo, jij? Ik ga ook over paar dagen weer ff testen. Ik heb dit dus ook vorige keer niet gehad..

13 dagen geleden

Reactie op Pippa2416

Ik heb dus ook volgens mij niet echt ergens last van. Ik heb de 29ste mijn ...
Ik ook 29ste!! Zit te twijfelen om morgen de VK te bellen of ik misschien iets eerder mag, vlak voor dat weekend of zo .. loop nu om 2:15 ook weer lekker te malen🙃

13 dagen geleden

Bij mij ook pas met net 5 weken een duidelijke streep en alleen met de action early testen... op internet staat ook dat vanaf 5 weken testen pas betrouwbaar zijn :)

13 dagen geleden

Reactie op Amomb

Bij mij ook pas met net 5 weken een duidelijke streep en alleen met de acti ...
Net inderdaad eentje gedaan van de action. Zou vandaag 5 weekjes moeten zijn. Hij is wel ietsjes donkerder, maar zeker nog niet zoals ik bij mijn zoon had. Ik denk dat ik over twee dagen weer test en als er geen verandering is ik maandag de vk bel.

13 dagen geleden

Reactie op Pippa2416

Net inderdaad eentje gedaan van de action. Zou vandaag 5 weekjes moeten zij ...
Spannend..groot gelijk en succes!🌻

13 dagen geleden

Tijdens werk ff naar de action gerend en een test gedaan. Morgen ben ik 6 wkn en heb sinds 2 weken niet meer getest uit angst. Heb gewoon deze dikke vette strepen na letterlijk 5 seconden, het controle lijntje was nog niet eens zichtbaar toen de teststreep al zichtbaar was. Ik ben zo opgelucht 🥵 nu vertrouwen hebben in mijn lichaam en van het positieve uitgaan

10 dagen geleden

Vandaag nog een cb gedaan. Dinsdag zei de CB test 1-2 en vandaag (zondag)2-3. Dus dat is opzich wel goed teken. Volgens mijn eigen berekening was ik 5+3 week, maar misschien klopt dat ook niet helemaal. Ik ben nog maar twee keer ongesteld geweest met daartussen door een heel gek cyclus van 7 weken (ben in januari dit jaar namelijk bevallen). Wat denken jullie bellen of de echo toch eerder mag of gewoon even afwachten tot 29ste?

10 dagen geleden

Reactie op Pippa2416

Vandaag nog een cb gedaan. Dinsdag zei de CB test 1-2 en vandaag (zondag)2- ...
Oh wat spannend elke keer Pippa! ❤️ Het is heel positief dat de CB oploopt in weken, dus ik zou me echt niet druk maken. Maar je moet alles doen om jezelf een goed gevoel te geven en je mag zo vaak bellen als je wil. Je kan ook gewoon benoemen dat je je zorgen maakt en dan kunnen ze je hopelijk even geruststellen. En dan is een eerdere echo miss niet eens nodig. Nadeel aan een eerdere echo is dat er soms überhaupt nog geen hartactiviteit nog is en dan kan je je juist daar weer druk om maken. Dat is voor ons de reden om het dus niet eerder te doen. Succes en hou ons op de hoogte!

10 dagen geleden

Reactie op Toetieee

Oh wat spannend elke keer Pippa! ❤️ Het is heel positief dat de CB oploopt ...
Precies dit sluit ik mij bij aan. Maar tegelijkertijd kunnen wij niet voor jou kiezen en het is jouw gevoel en stukje angst.. dus als jij graag de echo eerder wilt, kun je het altijd proberen te vragen.

10 dagen geleden

Reactie op Toetieee

Oh wat spannend elke keer Pippa! ❤️ Het is heel positief dat de CB oploopt ...
Dat is dus ook de reden dat ik twijfel. Ik sta er opzich wel relax in. Je hebt er uiteindelijk toch geen controle over, maar zou het ook gewoon willen weten haha. Ik denk dat ik het nog even aan ga kijken. Ik weet ook niet meer hoe snel ik symptomen had bij mijn zoon.. gek hè dat je dat gewoon weer vergeet.

10 dagen geleden

3.2 lichte test in handen. 4.5 pas een echte knaltest !!