9 Reacties

vorig jaar

Die van mij zat vandaag in de kleermakerszit recht op met de rug tegen mijn buik. We hebben mooi het achterhoofd kunnen bewonderen de volledige echo 馃ぃ

vorig jaar

Bij ons vandaag met de 13 weken echo ook de beentjes gekruist!

vorig jaar

Die van mij was vandaag met de 13 weken echo dusdanig aan het bewegen dat er niet zoveel gezien kon worden. Toen maar besloten om een inwendige echo te doen in de hoop dat de baby dan stil zou liggen, dat ging ietsje beter. Maar geen beentjes gezien die gekruist waren

vorig jaar

Die van mij lag ondersteboven en met zijn handjes in elkaar en beentjes ook gekruist maar hij of zij was te eigenwijs om om te draaien hahaha

vorig jaar

Mijne had 2 keer geschopt, omdat ik met mijn buik moest schudden 馃槀

vorig jaar

Die van ons lag op alle 3 de echo鈥檚 met de benen gekruist en de handen achter het hoofd; volgens mij ligt hij/zij prima dus 馃槀 bij de 13 weken kon ze het geslacht wel goed zien ongeacht de gekruiste beentjes

vorig jaar

Reactie op Kimx1

Die van ons lag op alle 3 de echo鈥檚 met de benen gekruist en de handen acht ...
Een jongetje zeker? 馃槀 jouwe ligt wel lekker zo met de armen achter het hoofd. Mijne houdt zijn hand bij zijn gezicht. Je weet wel met je hand op je wang als je op de kussen slaapt 馃槄

vorig jaar

Mijn baby lag vandaag ook met de beentjes over elkaar heen

vorig jaar

Reactie op Verloren Alien

Een jongetje zeker? 馃槀 jouwe ligt wel lekker zo met de armen achter het hoo ...
Hahah inderdaad een jongetje! Ik ben zo benieuwd of ze deze houding straks ook aanhouden als ze gaan slapen als ze eenmaal buiten de buik zijn 馃槀