5 Reacties

Ter aanvulling, ik sport als een gek. Ik doe crossfit/krachttraining. Ik ben met mijn progress al verder dan voor mijn zwangerschap. Verder heb ik mijn hele zwangerschap door blijven sporten. Ik heb verder geen ‘zwangerschapskilo’s’ meer, ik ben juist over droger dan eerst. Behalve mijn buik

9 uur geleden

Ik weet niet of je dit wil horen, maar dit is bij mij nooit weggegaan (na de 1e). Heb in juni mijn 3e gekregen. Ik sport 2x per week en loop hard en ben lichter als voor mijn zwangerschap.

Reactie op MK-89

Ik weet niet of je dit wil horen, maar dit is bij mij nooit weggegaan (na d ...
dit wilde ik indd niet horen 😩😩😩 . Vervelend….. achja misschien moet ik me er maar bij neer leggen. Maar alle vrouwen in mijn familie (allemaal 40+) geven aan dat ik geduld nodig heb, dat je lichaam +/- 1,5 jaar de tijd nodig heeft. Maar ik weet niet of ik dit moet geloven. Maarja, beter dat ik stop met hopen en gewoon realistisch ga kijken. 😔

8 uur geleden

Geef je borstvoeding? Dat kan ook een rol spelen. Ieder lijf is anders. Voor de eerste deed ik 6x per week sporten en het liefste vooral olympisch gewichtheffen (lekker snatchen haha). Na de 1e nooit meer dat niveau gehaald en daardoor dus ook echt een ander lijf. Maar mijn huid is wel terug gebounced. Alleen duurde wel een tijd. En nu met de tweede eigenlijk weer hetzelfde. Dus tijd zal het leren. Maar het verschilt echt per persoon

Reactie op Bruisend

Geef je borstvoeding? Dat kan ook een rol spelen. Ieder lijf is anders. Voo ...
Nee ik geef geen borstvoeding, en heb ook nooit borstvoeding gegeven. Mijn baby is nu 8 maanden oud. Ik doe ook aan selectie turnen en daar ben ik weer bijna op het niveau als voor mijn zwangerschap, dus mag echt niet klagen. Mhhh oke. Er is dus nog hoop hahaha 🤞🏽