7 Reacties
8 maanden geleden
Ik ga zelf wel voor een trolley maar meer omdat wij gelijkvloers wonen dus die kan mee van slaapkamer naar woonkamer ☺️
8 maanden geleden
Ik heb op Temu 2 van die mandjes besteld. 1 voor op de commode en zo'n teddy caddy voor beneden (ook handig omdat we die meenemen op vakantie 11 juli al😄). Dan hoef je niet telkens heen en weer naar boven. Heb ook een verschoonkussen voor beneden. Wij hebben een hele lichte bank dus daar durf ik het niet zonder op te doen met die spuitpoepies en in de box is vet mega slecht voor je rug. Dus nu kan het gewoon op de eettafel en die kun je schoonmaken als het moet😁. Ik doe er wat luiers in, doekjes, billencreme en een nagelvijltje bijvoorbeeld. Van die dingetjes waarvoor je anders steeds naar boven moet. Wat hydrofiele doeken ook en spuugdoekjes😊
8 maanden geleden
Wij hadden een mand en die sleepten we heen en weer, ‘s ochtends naar beneden en ‘s avonds weer mee naar boven. Dit keer staat er boven ene trolley en beneden een luiertas (zo’n mandje ding van de H&M)
8 maanden geleden
Ik had alleen een bakje met luiers etc. Deze nam ik dan mee naar boven maar zo’n gedoe met tillen of partner moet mee tillen etc. Nu ga ik voor boven een Ikea trolly en beneden zo’n mandje. Dan zeg ik in de trolly dingen ook voor mijn zoontje van net 1 voor zijn bad spullen en na bad spullen (rompertjes, lotion, luiers, tutjes) en dan spullen voor de baby. Dan kan ik dat ding van de badkamer naar baby kamer en onze kamer rijden etc.