7 Reacties

2 dagen geleden

Hier gaat pasta met saus van gepureerde groente er goed in!

2 dagen geleden

Ik heb ook al dagenlang zo’n gevoel, er is niets dat me aanspreekt. Gisteren aten we een curry en dat vond ik de beste optie tot nu toe. At makkelijk weg. Zilvervliesrijst, curry, kokosmelk, kikkererwten, broccoli en paprika zat erin. Als ik het nu opschrijf denk ik, bah, maar het was smeuïg, niet te machtig én gezond, dus ik kon het gisteren toch goed eten en was blij om wat vitaminen binnen te hebben gekregen

2 dagen geleden

Reactie op Veronne_9

Ik heb ook al dagenlang zo’n gevoel, er is niets dat me aanspreekt. Gistere ...
Zo gek hoe dit werkt hè! Soms lukt het toch om het binnen te krijgen als je inmiddels aan het eten bent, maar het kan net zo snel weer totaaaal niks smaken

één dag geleden

Misschien een licht soepje?

één dag geleden

Reactie op Mylène94

Zo gek hoe dit werkt hè! Soms lukt het toch om het binnen te krijgen als je ...
Echt hè? Ik heb van de week een hele maaltijd gekookt. Toen kwam m’n man uit z’n werk en heb ik nachos in de oven gegooid, omdat ik echt niet meer aan dat eten moest denken 😂😂

één dag geleden

Je zou groenten in sauzen en soepen kunnen verwerken. Verder ben ik vooral; team eten waar je zin in hebt (vooral bij misselijkheid). Ik had de vorige zwangerschap zulke idealen om goed voor mezelf te zorgen en bla bla. Toen kreeg ik hg en was ik blij met alles wat ik binnen kreeg. Luister vooral naar waar je lichaam om vraagt en maak het jezelf makkelijk als koken teveel moeite kost (bijvoorbeeld voorgesneden groente/fruit).

één dag geleden

Vanavond ga ik mijn geluk beproeven met een lichte pasta. Veel rode saus en gegrilde groente die je o.a. bij AH uit de diepvries kan plukken. Nog een voordeel is dat het met 10 minuten op tafel staat