19 Reacties
4 maanden geleden
Wij hebben de wrap en go van wrapped with love. Dat is een kruising tussen een draagzak en draag doek. Het is in het begin even oefenen maar die zit echt mega fijn en het lukt mij eigenlijk altijd wel om die alleen aan te krijgen
4 maanden geleden
Draagzak van Najell ideaal. Je hebt hem heel snel en gemakkelijk zelf om en de baby erin👍
4 maanden geleden
Ik heb dezelfde en ik kreeg hem ook niet goed zelf om, maar ik merk dat het een stuk beter gaat als ik zit! Dan hang ik wat onderuit achterover zodat de baby op mn borst ligt en heb ik allebei de handen vrij om dat bovenste klikje vast te maken. Misschien heb je dat allang geprobeerd en werkt het niet voor jou maar ik had dit zelf niet verzonnen en toen ik de tip kreeg scheelde dat echt stukken!
4 maanden geleden
Reactie op BruisendeKikker850086
Ik heb dezelfde en ik kreeg hem ook niet goed zelf om, maar ik merk dat het ...
Haha ja het is die klik op mn rug die ik écht niet te doen vind! Ik ga het zittend eens proberen, bedankt voor de tip!
4 maanden geleden
BabyBjörn One Air (kijk op Vinted)! Super makkelijk in je eentje en draagt erg fijn. De kleintjes kunnen er in kikkerhouding in.
4 maanden geleden
Er zijn filmpjes op Instagram te vinden met tips op de Ergobaby draagzak alleen om te doen! Ik ga er altijd bij zitten en heb de band al om mijn buik/rug. Dan zet ik mijn kindje erop en duik ik door de nekband en rechterarm samen met mijn kindje, lukt prima. Daarna maak ik alleen links nog dicht, onder mijn oksel door. Echt goed te doen op deze manier! Oefening baart kunst.
4 maanden geleden
Ik ben fan van de tula free to grow, nu bij de derde baby weer makkelijk in gebruik en zit ook fijn. Heb toen destijds meerdere geprobeerd in de winkel en deze zat gelijk het beste. Kan me voorstellen dat iedereen wat anders fijn vind in gebruik🙂
4 maanden geleden
Ik ben van Ergobaby naar Bykaj (al beter zelf te doen) nu met de tweede uitgekomen op een stretchbare draagdoek. Zoveel fijner!! Je knoopt hem vantevoren om en dan doe je je kind er in, minder moeilijk dan een draagzak en zit ook nog eens fijner. Ik dacht dat ik het moeilijker zou vinden, maar niets is minder waar.
4 maanden geleden
Baby bjorn heb ik al 17 jaar die gebruik ik voor de eerste 4/5 maanden klikt vast aan de voorkant is zo verschrikkelijk fijn als ze zo klein zijn alleen als ze wat zwaarder worden begint hij pijn in me rug te geven stap daarna over op de tula die ik prettigvind als ze iets groter zijn. Heb ze beide al voor minstens 20 kindjes gebruikt (heb 4 kinderen en ben gastouder)en blijft zo fijn