10 Reacties
8 maanden geleden
Hoi! Ik merk zelf dat het echt even puzzelen is wat fijn is vanwege mijn buik, dus kan mij wel voorstellen dat je man hier afgeleid door raakt. Maar ik begrijp ook heel goed dat je teleurgesteld bent (ook met je herstel na de bevalling). Intimiteit kun je natuurlijk op veel verschillende manieren vormgeven (knuffelen, zoenen, vrijen etc.), misschien kunnen jullie samen een manier vinden om wel intiem te zijn zonder penetratieseks. Ik zou vooral aangeven waar jouw behoefte vandaan komt (nabijheid of iets anders...) en samen kijken hoe jullie samen kunnen zijn op een manier die voor jullie beiden fijn is. 🩷
8 maanden geleden
Mijn man vind een zwangere buik vreselijk. Zowel bij de eerste als nu vanaf zon twintig weken geen sex. Ik weet dat het niet aan mij ligt en ook dat het tijdelijk is. Ik zou kijken naar een speeltje bijvoorbeeld een satisfyer zodat je niet helemaal gefrustreerd hoeft te raken.
8 maanden geleden
Hier hetzelfde, al een paar weken en in de vorige zwangerschap precies hetzelfde. Hij geeft wel aan dat hij mij nog mooi/sexy vindt, maar dat hij moeite heeft met het idee. Ik merk dat het me soms toch dwars zit. Alsof ik alleen maar de zwangerschap ben. Ik zie reacties over andere vormen van intimiteit, maar ik merk dat ik hier zo onzeker van word dat ik daar eigenlijk ook geen behoefte aan heb. Wel een hoog libido maar dat los ik nu dan maar op met de satisfyer. 😂 Overigens was dit probleem de vorige keer meteen over na de bevalling. Toen hadden we allebei echt dezelfde week alweer weer zin in seks, alleen mocht dat natuurlijk nog niet. En mijn lichaam was toen absoluut nog niet zo mooi en slank als voor de zwangerschap dus het is voor mijn partner echt de baby die hem “in de weg zit”. En niet zo zeer dat ik voller ben of er anders uitzie. Ik kan me er wel bij neerleggen dat we een paar weken geen seks hebben maar leuk is anders. Hopelijk kun jij er ook oké mee zijn! Het komt uiteindelijk wel weer terug 🥰
8 maanden geleden
Mijn partner heeft aangegeven dat hij zich ook ongemakkelijk voelt bij sex op dit moment. Alsof onze dochter er ook echt bij is. Dat voelt voor hem niet goed. Ik heb hier alle respect voor en ben blij dat hij zijn grenzen aangeeft. Ik heb zelf wel echt "huidhonger" dus naakt knuffelen of massages werken daarvoor goed!
8 maanden geleden
Oh ik snap heel goed dat dit vervelend is!
Mijn vriend geeft de hele zwangerschap ook al aan dat hij waarschijnlijk op het eind geen seks meer wilt ivm de buik. Nou ligt mijn baarmoeder heel erg naar achter waardoor ik "geluk" heb dat als ik op m'n rug lig hij niet zo erg uitsteekt😅. Door het klussen van ons nieuwe huis had hij er al een paar WEKEN geen energie voor tot overmaat van ramp aan frustratie bij mij😅want ik dacht ja straks wil je ook al niet meer hallo!!! (En dan zitten z'n vrienden die helpen klussen ook nog te zeggen dat de baby een deuk in z'n voorhoofd krijgt er van🙄🙄zeg dit nou vooral niet tegen hem!!!!). Qua andere strandjes is ook lastig ivm ischias maar hij zegt als hij het straks niet meer wilt wilt hij ook geen ander standje dus meer 😅. Ben heel benieuwd want die 3 weken nu vond ik al verschrikkelijk en straks mag je ook al 6 weken niks omdat je geen kans op infectiegevaar wilt lopen voor een vrijpartij.. 🙃
8 maanden geleden
Hier hetzelfde hoor! Mijn man vindt het gewoon heel spannend dat er een mini in mij groeit en het voelt daarom ‘minder vrij’. Wij doen het ook al echt weken niet meer. Maar wij zijn er allebei oké mee. Komt vanzelf weer na de bevalling. 🩷
8 maanden geleden
Wij hebben het gisteren nog een keer geprobeerd, maar het was geen succes meer 🤣
Vooral omdat ik eerder die dag opmerkingen maakte van “de baby zit heel laag, het voelt soms alsof ze er een handje uit wilt drukken” en “ze is de hele dag al druk” 🫢
Dus dit worden nog een paar lange maanden, waar ik zelf overigens geen moeite mee heb.