10 Reacties

4 dagen geleden

Teveel geplast sowieso niet het meet geen urine maar hcg, dan ben je of verder dan je dacht of je hebt meer HCG dat die dat dus hoger afleest

4 dagen geleden

Als ik je verhaal goed begrijp was afgelopen donderdag 2 weken na je bevruchting, dus dan klopt het toch dat woensdag nog 1-2 weken aangaf en vrijdag 2-3 weken

4 dagen geleden

Ik had op de dag van mijn nod ook gelijk precies 2-3 weken. En wist zeker dat mijn inseminatie 2 weken ervoor was. 😊

4 dagen geleden

Reactie op Memtobe1

Als ik je verhaal goed begrijp was afgelopen donderdag 2 weken na je bevruc ...
1-2 staat voor 2-3 weken en 2-3 staat voor 3-4 weken dus als het donderdag 2 weken was zou het nog 1-2 moeten zijn dacht ik

3 dagen geleden

Reactie op BAMPatricia

1-2 staat voor 2-3 weken en 2-3 staat voor 3-4 weken dus als het donderdag ...
Je moet er altijd twee weken bij optellen toch, ipv 1.

3 dagen geleden

Het kan dat je net tussen die twee metingen valt met je hcg dus dat de 2 van de 1-2 en de 2 van de 2-3 schommelt

3 dagen geleden

Reactie op Evida1988

Je moet er altijd twee weken bij optellen toch, ipv 1.
Ja excuus ik ben fout🙈

3 dagen geleden

Dank allen voor jullie reacties en uitleg. Ik begreep het niet helemaal, omdat je zo’n test doet op de dag dat je menstruatie had moeten beginnen. Ik dacht dat daar de 1-2 weken voor genomen werden en een week later de 2-3 weken.

3 dagen geleden

Deze test meet de tijd vanaf bevruchting. De eerste twee weken die je gratis krijgt om t zeggen hoelang je zwanger bent tel je er dan nog bij op. Gefeliciteerd!