22 Reacties

18 dagen geleden

De foto is erg wazig, hier misschien wat beter ..

18 dagen geleden

Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap ook die liepen heeeel langzaam op en opeens had ik een knap test 6 dagen overtijd ofzo. Bij mijn miskraam daarvoor liepen de testen bijna helemaal niet op. Dus voor nu goed denk ik hoor! Lekker blijven testen en probeer het los te laten🥰

18 dagen geleden

Misschien heeft het te maken met dat de urine wat minder geconcentreerd is? Ik zie wel verschil maar heelll minimaal. Maar ik snap je bezorgdheid hoor!

18 dagen geleden

Reactie op KS49

Misschien heeft het te maken met dat de urine wat minder geconcentreerd is? ...
Ik heb er toch maar nog eentje gedaan, en die is weer donkerder. Ik had wel bij mn test van gisterochtend snachts geplast en niet getest dus misschien maakt dat t verschil.. bedankt voor je reactie💗

18 dagen geleden

Reactie op mama n

Ik heb er toch maar nog eentje gedaan, en die is weer donkerder. Ik had wel ...
Hopen op een goede uitkomst! 🙏🏻

17 dagen geleden

Om er even op terug te komen, mijn test vannochtend was weer stukken donkerder 😊 dat kan dus blijkbaar een dagje verschillen

17 dagen geleden

Ik had met deze testen ook dat het leek alsof ze even “stagneerden”. Volgens mij is het zo afhankelijk van de concentratie van je urine ook… Dit zijn die van mij van -1 tot +4 van NOD. Weet niet precies wanneer ik heb geovuleerd, maar gok 17/18 september.

17 dagen geleden

Ik heb overigens ook 3 miskramen achter elkaar gehad, dus ik snap je helemaal! Blijft toch zo onzeker… Moeilijk om het los te laten!

17 dagen geleden

Reactie op thestarswillsing

Ik had met deze testen ook dat het leek alsof ze even “stagneerden”. Volgen ...
en dan ineens zo'n knaltest! Geeft toch rust haha. Iedereen om me heen zegt ook stop nou met testen maar het geeft zo'n gerust gevoel na zoveel miskramen ..

16 dagen geleden

Reactie op mama n

en dan ineens zo'n knaltest! Geeft toch rust haha. Iedereen om me heen zegt ...
Haha ja! Vanochtend was ie nóg donkerder, denk dat ze niet zo heel secuur zijn. Ik hoor dat ook inderdaad, maar het geeft mij juist dat gevoel van een beetje houvast op iets waar je eigenlijk geen invloed op hebt. Vooralsnog kalmeert het me. Ik wil nu vooral nog een 3+ op de clearblue en test nog door tot mn sensitestjes op zijn en dan afwachten tot de echo bij 7w1d! Maar spannend blijft het!!

16 dagen geleden

Hey dames! Ik ben helemaal nieuw hierin kunnen jullie me zeggen of dit positief is?🥹

16 dagen geleden

Reactie op cheyyy2805

Hey dames! Ik ben helemaal nieuw hierin kunnen jullie me zeggen of dit posi ...
Hey! Ik zie wel een licht streepje, weet je hoeveel dagen na je eisprong je bent?

16 dagen geleden

Reactie op mama n

Hey! Ik zie wel een licht streepje, weet je hoeveel dagen na je eisprong je ...
11 dagen.

16 dagen geleden

Reactie op cheyyy2805

11 dagen.
Maar ik moet zeggen op de foto zie je het niet zo duidelijk als in het echt maar ik kan geen goede foto maken😅

16 dagen geleden

Vanmorgen de ‘dye stealer’ gehad, dat de testlijn donkerder is dan de controlelijn 🥰 Twijfel of het nu nog nut heeft om te blijven testen, maar denk dat ik het nog af en toe doe voor mijn eigen rust haha 🙈

16 dagen geleden

Meerdere die dit hebben gehad? Is test normaal altijd met de eerste urine als is wakker wordt. Maar vond het erg ligt en dat maakte mij onzeker. Dus toen ging ik testen met de 2de urine en toen was mijn test echt donker. Nog nooit zo donker gehad sinds afgelopen vrijdag!🥰

16 dagen geleden

Reactie op nathaliexv

Meerdere die dit hebben gehad? Is test normaal altijd met de eerste urine a ...
Mijn testen waren ook steeds donkerder tussen einde middag en avond ☺️ Ik testte niet meer in de ochtend, meestal rond etenstijd of voor het slapen gaan

16 dagen geleden

Reactie op xoxosenna

Mijn testen waren ook steeds donkerder tussen einde middag en avond ☺️ Ik t ...
Dan ga ik vanaf nu ook niet meer in de ochtend testen, werd er steeds zo onzeker van dat ze nog zo licht bleven. Zag wel een oploop. Maar niet zoals bij andere. En nu dus vanochtend met de 2de urine wel een donkere streep vergeleken met mijn andere testen🤗

15 dagen geleden

Reactie op nathaliexv

Dan ga ik vanaf nu ook niet meer in de ochtend testen, werd er steeds zo on ...
Ja gek hè…. Ik begreep het ook niet toen ik dit ontdekte, overal aangereden met de 1ste urine etc….. maar bij mij was het echt een groot verschil in de testen. Ik had zelfs zo’n verschil erin dat ik met de wekenindicator in de ochtend 1-2 weken testte en begin avond 2-3 weken 😂

15 dagen geleden

Reactie op xoxosenna

Ja gek hè…. Ik begreep het ook niet toen ik dit ontdekte, overal aangereden ...
*aangeraden 👀✌🏽