2 Reacties

3 dagen geleden

Ik snap je bezorgdheid, maar zolang het bloeden is gestopt en je geen buikpijn hebt, zou ik proberen me niet te veel zorgen te maken. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook wat bloedverlies gehad en dat is ook goed gekomen. Wat betreft de test zou het kunnen dat je urine wat minder geconcentreerd was? Dan zitten er minder hormonen in en op basis van de hoeveelheid hormonen geeft de test een schatting. Hopelijk is er niets aan de hand en was het alleen een kleine bloeding! 🫶🏼

3 dagen geleden

Ik zou als ik jou was geen verdere zwangerschapstesten doen, die kunnen je ook ongerust maken om niks! Ze zijn geen betrouwbare instrumenten om de hoogte van hcg in je bloed vast te stellen. Wat bloedverlies tijdens je zwangerschap kan er gewoon bij horen. Omdat je wel eens dingen hoort als “geen bloed is goed” kan je als je een bloeding hebt meteen negatieve conclusies gaan trekken maar dat hoeft niet zo te zijn. Voldoende verhalen van mensen met bloedverlies tijdens de zwangerschap en toch een gezond voldragen kindje. Mijn dochter is daar ook het levende bewijs van!