9 Reacties

17 dagen geleden

Wat een leuk topic! Ik klop het nog even af, maar zwanger geweest van 2 meisjes en 1 jongen, bij de meiden heel moe, maar weinig misselijk, bij de jongen ontzettend misselijk, tot het einde toe…..nu weinig klachten, ben benieuwd of het een meisje word!

17 dagen geleden

Ik heb nu een zoontje van net een week 1 jaar!! En ik heb heel sterk het voorgevoel dat dit een meisje is! Ookal ben ik nog maar 5 weken onderweg. Vorige keer heel erg misselijk vanaf 8 weken. Nu nog nergens last van alleen heel erg moe. Ik hoop stiekem ook wel op een meisje

17 dagen geleden

Ik heb nu een zoontje van 2,5 en hoop stiekem ook wel op een meisje omdat het me zo leuk lijkt beide te hebben en ik hierna geen kinderen meer wil. Maar ik heb het idee dat het een ventje wordt. Maar bij mijn zoon was ik overtuigd dat het een meisje was. We gaan het zien 😀

16 dagen geleden

Bij mijn dochtertje wist ik het op een of andere manier echt echt zeker! Kwa klachten beetje maagzuur, acne in m’n gezicht , zere borsten, en altijd trek in dunne patat met veel zout. Ik heb nu beetje zelfde idee maar het is al 9 jaar geleden dus ik weet niet precies hoe of wat 🙈

16 dagen geleden

Wij hebben een zoontje van 3. In de zwangerschap wist ik zeker dat het een jongetje was. Ik had gelijk. Ik heb nu een sterk gevoel dat het een meisje is. Mijn zoontje denkt daar anders over. Die vroeg een paar dagen voor de positieve test: wanneer komt mijn broertje dan? Zo bizar. Ik wist nog niet dat ik zwanger was, hij blijkbaar wel ...

16 dagen geleden

Ik heb een dochter en heb nu weer het idee dat het een meisje wordt. M’n vriend hoopt op een jongen haha, zullen zien over twee maanden

16 dagen geleden

Ik heb gedroomd over een meisje met hele donkere haartjes, maar ik denk zelf een jongen. Wij hebben 2 jongens en 1 meisje. En alle 3 de zwangerschappen waren compleet anders. Bij onze jongste wisten we het geslacht niet, weet nog niet zo goed of ik het nu wil weten. Ben meer bezig - bedoel dit niet veroordelend trouwens - met hoop op een goede zwangerschap. Maar dat komt omdat ik vorig jaar een miskraam heb gehad en alles veel spannender is.

14 dagen geleden

Misselijk zegt niks, bij mijn zoons was ik beiden Misselijk dus zegt niks

14 dagen geleden

Ik denk een jongen. Zowel een broertje als een zusje lijkt me zo leuk voor ons zoontje! Zolang alles maar goed gaat maakt het ons niks uit🩷🩵