11 Reacties

vorig jaar

Ik heb het maar meteen proberen eraf te wassen maar ik rkijg het er niet helemaal uit, dus ik voel nog wel dat frisse van de menthol. Dames ik word gek
Edit- inhoud verwijderd Jaleesa|Moderator
Komt goed

vorig jaar

Reactie op DoordachteWind219057

Dus alsnje het inneemt is t gelijk raakv

vorig jaar

Reactie op DoordachteWind219057

niet echt een doordachte uitspraak.. Vond je dat echt nodig?

vorig jaar

Reactie op Amina123

niet echt een doordachte uitspraak.. Vond je dat echt nodig?
Ja ik schrok er een beetje van

vorig jaar

Met 1x smeren kan het geen kwaad, net als dat je 1x bijvoorbeeld fenegriek of garnalen eet. Vaak gaat het om grotere hoeveelheden tot iets ook echt grotere gevolgen heeft voor je kindje. Bete niet smeren voor de zekerheid, maar er is op dit moment echt nog geen reden om je zorgen te maken 馃

vorig jaar

Reactie op Amina123

Met 1x smeren kan het geen kwaad, net als dat je 1x bijvoorbeeld fenegriek ...
Ik begrijp je. Ik zal het jnderdaad niet meer smeren! Shokran voor je berichtje 馃グ

vorig jaar

Ik ken zo roller niet maar zoiets staat altijd op de verpakking of bijsluiter als je het niet zou mogen gebruiken als je zwanger bent. Had zelf een keer met warmte pleisters en toen las ik de handleiding en toen mocht ik dat dus niet gebruiken omdat ik zwanger was. Dus zou dat gewoon lezen. Moet erop staan.

vorig jaar

Het heeft alleen gevolgen als je het ook inneemt in grote hoeveelheden. Het roken van de geur is ansich niet schadelijk

vorig jaar

Reactie op Noezsya

Ik ken zo roller niet maar zoiets staat altijd op de verpakking of bijsluit ...
Dat zijn van zo鈥檔 pennen en daar zit zo鈥檔 rollertje in die je kan rollen op je voorhoofd, op je borst. Dat smeert dan soort menthol/eucalyptus en dan voel je t ook heel erg koel worden en soort van heet? Mensen gebruiken het ook als ze hoofdpijn hebben