39 Reacties

vorig jaar

Ik heb voor mijn zoontje het eerste jaar neutral gebruikt daarna gewoon met ons mee 😊

vorig jaar

Neutral wasmiddel voor de baby. Heb laatst een voorraad robijn gekocht voordat ik wist dat ik zwanger was. Dus die ga ik wel eerst opmaken voor mij en mijn vriend

vorig jaar

Ik heb het merk incia ingeslagen

vorig jaar

Voor in het begin de baby kleding met neutral gewassen, daarna over naar ons eigen wasmiddel. Ging gelukkig goed. Had 1 fles neutral gekocht en die opgemaakt, geen nieuwe meer gekocht

vorig jaar

Ah oké dankjewel voor jullie berichtjes!

vorig jaar

Hier gewoon gelijk ons wasmiddel gebruikt en ga dit nu weer zo doen

vorig jaar

Ik heb voor mijn zoontje (8 maanden nu) altijd de AH puur gebruikt. En de neutral wasverzachter sinds hij 4 maandjes is. Ga beide voor de volgende gebruiken!

vorig jaar

Hier ook vooral Neutral tot ik een beetje weet hoe haar huidje is. Daarna waarschijnlijk over op ons eigen wasmiddel

vorig jaar

Ariël en Persil zijn de beste wasmiddelen op de markt. Als mensen iets van eczeem hebben is dit vaker een reactie op voedingsmiddelen of op onvoldoende schoon gewassen kleding. Minder dan 5% van de mensen heeft een parfum allergie, maar sommige middelen hebben sterke geuren. En ik snap heel goed dat je dat niet in de buurt van een klein puur baby’tje wil doen. Maar wij doen aan wasbare luiers dus ik was met Persil. Heb zelf geen last van de geur, anders zou ik voor de sensitive variant gaan (moet vaak wel op 60° gewassen worden ivm ontbreken van bepaalde enzymen).

vorig jaar

Reactie op Marelena

Voor in het begin de baby kleding met neutral gewassen, daarna over naar on ...
Hier hetzelfde. Eerst neutral en geen wasverzachter. Het huidje van m'n kindje kreeg nooit ergens reactie op dus ben toen alles met elkaar gaan wassen met normaal wasmiddel en wasverzachter en dat ging meteen goed. Dus ook genoeg gehad aan 1 fles neutral. Knuffels was ik niet. Tenzij ze echt ondergekotst zijn ofzo. Ik ben ook na de eerste weken gestopt met nieuwe kleding eerst wassen.

vorig jaar

Gewoon mijn eigen normale huismerk ah wasmiddel. De kraamzorg vertelde me bij mn eerste kindje dat het echt onzin is speciaal wasmiddel te kopen. Alleen maar zonde van je geld. Mijn dochter heeft nooit ergens last van gehad.

vorig jaar

Ik gebruik altijd robijn en blijf dit gebruiken. Bij mijn 3 pubers ook gedaan. Die van 18 is zelfs allergisch voor alle andere wasmiddelen ipv robijn

vorig jaar

Ik heb bij onze dochter alles met neutral de eerste maanden gewassen. Dat ga ik nu bij de 2e niet meer doen 🤣 ik ga gewoon de wasmiddel gebruiken die we nu ook gebruiken, misschien geen wasverzachter

vorig jaar

Gewoon onze eigen wasmiddel.. robijn of Lenor. Bij onze andere twee kinderen ging dit goed. Als het niet goed gaat dan koop ik dan wel neutral of iets anders. Gebruik eerst geen wasverzachter

vorig jaar

Ik heb zelf heel erg last van allergieën. Ik krijg overal jeuk van Ik gebruik al jaren de vloeibare van de Lidl bij m’n eerste zoontje ook gebruikt dus nu gewoon weer 👌🏼

vorig jaar

Eerste week gewoon neutrale wasmiddel en wanner de wasmiddel op is gebruik ik de wasmiddel die wij gewoon gebruiken. Eerst kijken of de baby geen allergie heeft natuurlijk

vorig jaar

Eerste 1 fles neutral, daarna mee met onze eigen wasmiddel (maar geen wasverzachter).

vorig jaar

Hier een zoontje met een gevoelig huidje, dus wij gebruiken ‘Attitude baby wasmiddel’. Voor hem, voor ons en straks ook voor de baby! ☺️ Lekker makkelijk!

vorig jaar

Bij mijn eerste speciaal wasmiddel gekocht, maar heel gauw overgegaan op witte/color reus. Dit ging prima. Dit is ook maar een lichte geur, dus zal het nu ook gelijk gebruiken. Ik gebruik dan geen wasverzachter.

vorig jaar

Neutral!