4 Reacties

10 dagen geleden

Wat vreselijk. Ik neem altijd 2 paracetamollen en ga zo snel mogelijk in een donkere kamer liggen met een ijskoude washand op m’n voorhoofd. Veel sterkte ermee 😞

10 dagen geleden

Ik zou even contact opnemen met je huisarts om na te gaan welke medicatie kan helpen, en veilig is

10 dagen geleden

Heel vervelend en herkenbaar. Ik heb ook last van migraine sinds week 5 (zit nu op 6+6) en heb op aanraden van de verloskundige mijn huisarts gebeld. Ik slik normaliter ook sumtriptan. Hij gaf aan dat sporadisch sumatriptan in het eerst trimester geen kwaad kan. Hier is ook onderzoek naar gedaan. Maar hij gaf vooral aan dat migraine bijna niet voorkomt bij zwangere vrouwen en dat dit vaak spanningshoofdpijn is. Hij heeft mij aangeraden om naar een manueel therapeut te gaan ipv medicatie te slikken. Heel blij met dit advies, maar dit is natuurlijk super persoonlijk. Dus neem vooral contact op met je eigen huisarts! Vertelde gaf hij ook aan dat er geen onderzoek is gedaan naar vrouwen met migraine vanaf het tweede trimester, omdat dat nihil voorkomt. Misschien heb je hier wat aan! Sterkte!

10 dagen geleden

Reactie op Gienana no

Heel vervelend en herkenbaar. Ik heb ook last van migraine sinds week 5 (zi ...
Ah dankje! Ja normaal gesproken heb ik ook veel vaker migraine. Ben nu 7 weken zwanger en nu dan ook de eerste keer.. bedankt voor je reactie!