13 Reacties

6 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde! Vorige zwangerschap HG, nu wel goed ziek, maar bij vlagen voel ik me ook gewoon goed. Ik werk nog, ga nog naar buiten… vorige keer kon ik alleen maar in een donkere kamer liggen en hield ik nog geen slok water binnen. Heel fijn natuurlijk, maar ik word er ook onzeker van. Morgen eerste echo 🤞🏻

6 dagen geleden

Reactie op Lieke0805

Ik heb precies hetzelfde! Vorige zwangerschap HG, nu wel goed ziek, maar bi ...
Ben benieuwd naar je echo! Laat me weten!

6 dagen geleden

Ja hier hetzelfde, vorige keer alleen maar spugen, nu wat misselijk maar niet spugen.. en wat last van m'n borsten, ben ook benieuwd of het dan wel goed gaat ja

6 dagen geleden

Hier ook hetzelfde. Vorige zwangerschap wel wat misselijk geweest al voor mijn NOD, super pijnlijke borsten en erg moe. Nu eigenlijk nergens last van 🙈🙏

6 dagen geleden

Wij hadden een goede echo! Hartje klopt, termijn klopt ook. Wat een opluchting. De ene zwangerschap is duidelijk de ander niet 🥰 ik hoop dat jullie ook allemaal snel goed nieuws krijgen!

6 dagen geleden

Ik had juist bij mijn eerste geen last van misselijkheid wel erg hormonaal nu ben ik zo misselijk en moe ik kan niet meer koken thuis want dan ga ik over mijn nek. Ik kan wel janken zo beroert voel ik mij. Letterlijk alles maakt mij misselijk.

6 dagen geleden

Vorige zwangerschap ontploften mn borsten bij 5 weken. Daar zat ik nu ook op te hopen, maar helaas. Het effect van de eerste zwangerschap en borstvoeding zijn nog niet teniet gedaan 🤣

6 dagen geleden

Hier juist andersom. Eerste zwangerschap 0 klachten. Nu voel ik me vanaf week 5 echt verschrikkelijk! Misselijk en ik voel me echt een beetje down😔 (veel last van hormonen dit keer)

5 dagen geleden

Hier ook! Bij mijn bbz had ik volgens mij ook meer klachten dan nu. Heerlijk want de eerste was echt rot. Ik hoop echt dat het nu zo een droom zwangerschap wordt zoals heel veel mensen in m'n omgeving hebben gehad. 1e trimester super chill, geen klachten, fijne 2e trimester. Ben echt aan het manifesteren hahaha

5 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde!! En begon ne ook zorgen te maken. Pas volgende wk een echo.

4 dagen geleden

ik had bij de eerste ook dat k me al voordat ik teste met 1-2 dat k me super ziek voelde en de hele zwangerschap misselijk en moe, vandaag ben ik 7+4 van de tweede af en toe wat misselijk en 3x overgegeven tot nu toe en bij de vorige elke dag.. 🥰

4 dagen geleden

Ik had dit bij de tweede zwangerschap ook. Maar toen kwam de misselijkheid ineens in alle hevigheid opzetten richting de 10 weken 😅

4 dagen geleden

Bij mij is het ook andersom 🥲 ik ben zoo misselijk, moe en depri. Dit herken ik niet van de vorige keer. Dus lijkt me dat andersom zeker ook kan