6 Reacties
11 maanden geleden
Ik voel mijn meisje de laatste week ook minder.
Ook ik ben enorm ziek.
Mijn verloskundige gaf aan dat dit er bij kan horen maar als je twijfelt zal ik gewoon ff bellen hoor.
Stelt je meer gerust.
Ik ben ook nog iets minder ver en moet er wel vaak nog voor gaan zitten om de meid te voelen dus als ik me ellendig voel of hoest dan heb ik het minder snel door.
Ik weet dat je vanaf 28 weken pas dagelijks meerdere keren dingen moet voelen.
Maar ik weet niet hoe dit zit bij een tweeling uiteraard 鈽猴笍
11 maanden geleden
Ik heb precies hetzelfde. Ben 24 weken zwanger en sinds gister ineens aanzienlijk minder beweging terwijl de baby eerst super druk was.. Fijn om te horen dat alles gewoon goed was! 馃グ Volgens mij is het sowieso rond deze termijn normaal om de baby nog niet iedere dag te voelen. Pas vanaf 28 weken.
11 maanden geleden
Hallo,
Hier hetzelfde klachten ben nu al 2 dagen doodziek door de griep en inderdaad ik voel mijn kleine wat minder dan normaal.
Het zo vervelend ziek zijn tijdens zwangerschap 馃
11 maanden geleden
Hier zelfde verhaal, gisteren aan de telefoon zei vk uit zichzelf dat een baby vaak minder beweeglijk is als je ziek bent. Heb zelf een hartslagmeter en zag dat de hartslag van de baby ook verhoogd is. Het kost hun dus ook veel extra energie als wij ziek zijn, waardoor ze minder beweeglijk zijn.. komt uiteindelijk allemaal weer goed gelukkig 鉂わ笍