7 Reacties

11 dagen geleden

Ik ben nu 6+3 en ik heb het zelfde. Ik voel me totaal niet zwanger maar ben wel erg vermoeid. Mn echo staat pas over 3 weken

11 dagen geleden

Mijn kwaaltjes verdwenen op 5+5, mocht daarom (icm herhaalde miskramen) komen voor een vroege echo. Met 6+0 een kloppend hartje gezien en vandaag met 6+2 weer volop kwaaltjes. Hopelijk stelt dit je wat gerust. 🙏🏼

11 dagen geleden

Dit dus!! Heb zelf idd weinig last 5+3 Vermoeid wel maar verder weinig last

11 dagen geleden

Kwaaltjes kunnen afnemen ze kunnen weg blijven ook weer terug komen, het zegt gelukkig niks over hoe je zwangerschap verloopt

11 dagen geleden

Geniet van de dag zonder kwaaltjes. Geen bloed, dan gaat het goed zegt mijn verloskundige. Kwaaltjes geven vertrouwen dat het goed gaat, maar helaas heb ik al ervaren dat ondanks compleet ontplofte tieten en mega misselijkheid het toch mis ging. M'n HCG bleef weken hoog dus ik voelde me beroerd terwijl ik ondertussen een miskraam had gehad.

2 dagen geleden

Ik ben nu 4+6 en ik had eerst ook krampjes, maar nu ook veel minder dan begin van de week. Tot nu toe verder ook nog geen symptomen. Heb idd vaak gelezen dat ze komen en gaan.

2 dagen geleden

Is it okay to be pregnant with no pregnancy symptoms? https://www.babycenter.com/pregnancy/health-and-safety/no-pregnancy-symptoms_40008002