18 Reacties

7 dagen geleden

Moet zeggen dat het niet supergoed klinkt, bloedverlies kan onschuldig zijn, maar ik had met mijn miskraam ook niet zoveel buikpijn. Wel echt duidelijke stolsels. Maar een aflopende test icm bloedverlies klinkt eerlijk gezegd voor mij als een miskraam :(

7 dagen geleden

Jeetje wat vervelend dat je dit moet meemaken. Kan je echt niet eerder langs voor een echo? Desnoods bij een andere praktijk? Ik had destijds ook echt aangedrongen voor een echo, want ik wilde gewoon zekerheid. Ik denk aan je 💜

7 dagen geleden

Reactie op Bobbelt

Moet zeggen dat het niet supergoed klinkt, bloedverlies kan onschuldig zijn ...
Is inderdaad ook wel waar ik bang voor ben ja 😕

7 dagen geleden

Hey meid, ik heb een beetje hetzelfde. Sinds zondag lopen mijn testen niet meer op en daarvoor waren mijn testen ook heel licht. Gisteren wat licht bloedverlies maar niet veel gelukkig. Vanmorgen gebeld met de vk en heb voor volgende week vrijdag een echo. Zij zegt dat ik dan meer dan 7 weken. Terwel mijn cb gisteren nog 1-2 weken aangeeft. Ik heb gewoon zo een naar gevoel. Van haar moet ik ook afwachten en mag ik niet meer testen. Helaas is het echt wat afwachten😥 Had je ook buikkrampen?

7 dagen geleden

Reactie op NellyMichelle

Hey meid, ik heb een beetje hetzelfde. Sinds zondag lopen mijn testen niet ...
Jeetje wat vervelend he die onzekerheid !! Ik had dus 0 kramp en pijn. 🫣

7 dagen geleden

Reactie op VWJ

Jeetje wat vervelend dat je dit moet meemaken. Kan je echt niet eerder lan ...
Nee kon helaas niet eerder, ook ivm bloedverlies. Moest eerst minder worden 😮‍💨

7 dagen geleden

Reactie op xxAMMiEE

Nee kon helaas niet eerder, ook ivm bloedverlies. Moest eerst minder worden ...
Wat spannend voor je. Hopelijk houdt het bloeden snel op en kunnen ze een kijkje nemen. Veel sterkte met de spanning 🙏🏻

7 dagen geleden

Reactie op VWJ

Wat spannend voor je. Hopelijk houdt het bloeden snel op en kunnen ze een k ...
Jaa dat hoop ik ook, is ondertussen al wel heel stuk minder dus ik geloof dat ze vrijdag wel een kijkje kunnen nemen 🙏 dankjewel ❤️‍🩹

7 dagen geleden

Herkenbaar.. ik had 2 dagen soms een beetje bruine afscheiding. Toen 1 dag niets. En sinds afgelopen nacht wat rood/donker bloed verlies. Tis nog niet mega veel als bij een menstruatie maar toch. Voel me verder nog wel zwanger als in; moe, misselijk met vlagen en gevoelige borsten. Ik heb voor volgende week vrijdag pas een echo staan. Ga er van uit dat dit nu niet meer goed afloopt...

7 dagen geleden

Reactie op xxAMMiEE

Jeetje wat vervelend he die onzekerheid !! Ik had dus 0 kramp en pijn. 🫣
Ja maar echt! Geen ervaring maar ik hoop echt dat het toch goed zit vrijdag❤️

6 dagen geleden

Hier ook 50/50 kans op miskraam... gister en vandaag roze verlies en vanavond rood, maar alleen met afvegen. VK gebeld, mag morgenmiddag voor een echo komen. heb nog geen stolsels, enkel wat kramp in mn rug.

6 dagen geleden

Bloedverlies en een aflopende test is eigenlijk nooit goed. Uit die test blijkt dat je hcg zakt terwijl die ongeveer iedere 48 uur verdubbelt. (Er kan wat verschil in zitten) maar aflopen niet. Met 6 weken zou je wel een knal test moeten hebben. Sorry 🫤

5 dagen geleden

Toch een miskraam, gelukkig wel een complete. Helaas! 😕

5 dagen geleden

Reactie op Didjaa

Hier ook 50/50 kans op miskraam... gister en vandaag roze verlies en vanavo ...
Ben je al geweest?

5 dagen geleden

Reactie op xxAMMiEE

Toch een miskraam, gelukkig wel een complete. Helaas! 😕
Veel sterkte!

5 dagen geleden

Reactie op xxAMMiEE

Toch een miskraam, gelukkig wel een complete. Helaas! 😕
Heel veel sterkte 💜

4 dagen geleden

Reactie op xxAMMiEE

Toch een miskraam, gelukkig wel een complete. Helaas! 😕
super veel sterkte 🤍

4 dagen geleden

Reactie op xxAMMiEE

Toch een miskraam, gelukkig wel een complete. Helaas! 😕
Wat erg heel veel sterkte🤍