15 Reacties

14 dagen geleden

Hoi, wat een verdrietig nieuws. Ik heb in maart een miskraam gehad die met medicatie op gang is gebracht. Ik werd ongeveer 7.5 week later weer voor het eerst zelf ongesteld. Veel sterkte!

14 dagen geleden

Vreselijk dat je dit mee moet maken! Ik heb bij m’n vorige zwangerschap een miskraam gehad bij 6+3. Heb maar een paar dagen bloedverlies gehad met stolseltjes en na het stoppen met bloeden volgens mn reguliere cyclus weer ongesteld geworden. Die cyclus daarna m’n huidige zwangerschap. Veel sterkte met het mentale en fysieke herstel 💜

14 dagen geleden

Hoi, wat een verdrietig bericht😪 Afgelopen juni hetzelfde bij gebeurd, werd toen na 5 weken na de miskraam weer ongesteld. Heel veel sterkte!

14 dagen geleden

Hey wat super naar nieuws dit is echt niet leuk mag ik weten op hoeveel weken je zat?

14 dagen geleden

Hi! Allereerst sterkte!♥️ Helaas vorige week donderdag met 11 weken mijn miskraam moeten laten opwekken, het zette maar niet zelf door en vond het mentaal erg zwaar. Mag ik vragen hoe lang jij bloedverlies hebt gehad? Ga jij wachten op je menstruatie of niet met weer proberen zwanger te worden?

14 dagen geleden

Reactie op Mommy2 2025

Hey wat super naar nieuws dit is echt niet leuk mag ik weten op hoeveel wek ...
Hoii, ik was 10 weken zwanger

14 dagen geleden

Reactie op Marleen1809

Hi! Allereerst sterkte!♥️ Helaas vorige week donderdag met 11 weken mijn mi ...
Dankjewel, hoe lastig het ook is we hebben het moeten accepteren. Dinsdag en woensdag donker bruin bloed verlies gehad en donderdag is alles eruit gekomen. Het duurde bij mij precies een week.

14 dagen geleden

Hee, wat verdrietig zeg, heel veel sterkte! Ik heb in september een miskraam gehad, 2 weken daarna had ik weer een eisprong en ben ik direct weer in verwachting mogen raken. De verloskundige gaf aan dat je je miskraam als je eerste dag van je cyclus kunt zien en dat je vaak na 2 weken een eisprong hebt en 2 weken daarna weer een menstruatie. Hou je taai!

14 dagen geleden

Hier 4 miskramen gehad. Laatste curretage gehad bij MA. Maar andere 3 spontaan en heel wisselend beeld per miskraam. 1e miskraam bij 6 weken heb ik zo’n 7 weken lang bloedverlies gehad. 2e miskraam iets na de 4 weken 2,5 week bloedverlies gehad. 3e miskraam bij 5 weken, 1 week gebloed en net iets meer als een normale menstruatie. Werd na de derde dus direct weer zwanger zonder menstruatie ertussen maar dat werd dus een Ma

10 dagen geleden

Reactie op mommy268

Hee, wat verdrietig zeg, heel veel sterkte! Ik heb in september een miskr ...
Ik ook 28 sept een miskraam. Precies 4 weken later weer een positieve test. Nu 9.3

10 dagen geleden

Hoi! Sterkte gewenst ♥️. 16 augustus een miskraam gehad, een reguliere menstruatie gehad half september en 10 oktober positieve test en nu 9+5 weken zwanger!

10 dagen geleden

Ik had in maart een miskraam en pas ik mei/juni weer een cyclus.. was om moedeloos van te worden, het was ook heel onregelmatig. In september na een late eisprong toch onverwacht weer zwanger geworden

2 dagen geleden

Hoi, ik ben nu twee weken aan het wachten dat de miskraam vanzelf op gang komt … helaas is er buiten wat bloed niks gebeurd en het vruchtje zit er nog in … morgen moet ik weer terug naar de verloskundige en denk dat ik dan moet beginnen met de medicijnen. Hier ben ik erg huiverig voor en ben zo bang voor de pijn. Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben? Dankjewel 😌

één dag geleden

Bij mij duurde het 3 weken voor alles schoon was daarna nog 2 weken moeten wachten op m'n ongesteldheid