19 Reacties

10 dagen geleden

Is jou vk niet vandaag beschikbaar?

10 dagen geleden

Reactie op RRV2002

Is jou vk niet vandaag beschikbaar?
Die heeft buiten werktijden/dagen een spoedlijn, beetje onzeker of ik daarvoor vandaag kan bellen 🫣

10 dagen geleden

Reactie op xxAMMiEE

Die heeft buiten werktijden/dagen een spoedlijn, beetje onzeker of ik daarv ...
Jij bent onzeker, en hebt vragen. Ik zou in dit geval gewoon bellen . Vinden zij het geen spoed om je te zien zullen ze je dit wel vertellen en je geruststellen. 😘

10 dagen geleden

Reactie op xxAMMiEE

Die heeft buiten werktijden/dagen een spoedlijn, beetje onzeker of ik daarv ...
Mij werd gezegd je mag altijd bellen. Als het aan je vreet, ga je stressen en dats ook niet goed

10 dagen geleden

Bedankt voor jullie reactie, stelt me wel een beetje gerust om toch gewoon even te bellen zo. 😮‍💨 ik hoop zo dat het loos alarm is 😔

10 dagen geleden

Ik zou ook zeker bellen, juist omdat je bloedverlies hebt. Laten we hopen op het beste 🙏🏻

10 dagen geleden

Nou gebeld 🙏 het kan nog alle kanten op gaan, omdat ik geen pijn heb, dus morgen weer contact. Ik hoop zo dat het deze keer wel lukt 🥲

10 dagen geleden

Reactie op xxAMMiEE

Nou gebeld 🙏 het kan nog alle kanten op gaan, omdat ik geen pijn heb, dus ...
Wat spannend voor je. Misschien kan je vragen om een vroege echo om te zien of er iets zit of niet.

10 dagen geleden

Reactie op VWJ

Wat spannend voor je. Misschien kan je vragen om een vroege echo om te zien ...
Ontzettend spannend! Ik zou vrijdag komen voor een echo. Wellicht dan nog steeds? 🫣

10 dagen geleden

Reactie op xxAMMiEE

Ontzettend spannend! Ik zou vrijdag komen voor een echo. Wellicht dan nog s ...
wat kruipen die dagen voorbij. Heel mes mag je nog iets eerder terecht? Dat wachten is echt killing 🥲 Hoe voel je je nu?

10 dagen geleden

Reactie op VWJ

wat kruipen die dagen voorbij. Heel mes mag je nog iets eerder terecht? Dat ...
Inrpincipe gaat het met mij goed, af en toe een krampje, wat naar mijn idee niet alarmerend is. Geen erge buikpijn of krampen. Bloeden is al wel ietsjes minder geworden, maar het vloeit er nog wel goed uit. Ik hoop zo dat de uitkomst nog steeds goed is 🤞 morgen heb ik einde van de ochtend nog even contact met de vk 🙏

10 dagen geleden

Reactie op xxAMMiEE

Inrpincipe gaat het met mij goed, af en toe een krampje, wat naar mijn idee ...
Ik hoop met je mee 🙏🏻

9 dagen geleden

Hi, hoe gaat het nu? ❤️‍🩹

9 dagen geleden

Reactie op Maanen

Hi, hoe gaat het nu? ❤️‍🩹
Hey, lief dat je het vraagt 🩷 met mij gaat het lichamelijk goed. Veel bezig met of ik nog wel zwanger ben. Vk is niet gelijk ongerust wat mij ook wel weer geruststelt. Bloed wel al weer wat minder, nog steeds geen pijn gehad. Fingers crossed, vrijdag echo 🤞🤞

9 dagen geleden

Reactie op xxAMMiEE

Hey, lief dat je het vraagt 🩷 met mij gaat het lichamelijk goed. Veel bez ...
Ik heb dit ook en heb dit afgelopen september ook gehad. Heb een miskraam gehad zonder dat ik buikpijn of iets heb gehad. Nu weeeer bloed verlies en voel gewn aan alles al dat het niet goed zit

9 dagen geleden

Reactie op Lovely!

Ik heb dit ook en heb dit afgelopen september ook gehad. Heb een miskraam g ...
Jeetje wat naar zeg 😔 ik hoop voor je dat het gewoon een gesprongen vaatje is. Vreselijk die onzekerheid!! Sterkte en ik duim voor je op het beste 🙏

5 dagen geleden

Reactie op xxAMMiEE

Hey, lief dat je het vraagt 🩷 met mij gaat het lichamelijk goed. Veel bez ...
Laat je weten hoe het ging??

5 dagen geleden

Reactie op Lovely!

Laat je weten hoe het ging??
Toch een miskraam, gelukkig een complete 😮‍💨 dus helaas 😕

5 dagen geleden

Reactie op xxAMMiEE

Toch een miskraam, gelukkig een complete 😮‍💨 dus helaas 😕
Oh nee… ik ben ook bang voor t ergste. Sterkte🩷