Met PCOS werd zwanger worden lastiger, omdat ik al anderhalf jaar geen menstruatie had. Nu hadden wij een doorverwijzing naar het ziekenhuis en zouden wij daar de mogelijkheden bespreken.
Plots had ik eind september bloed verlies, wat voor mij heel erg leek op een menstruatie, welke ik anderhalf jaar niet had gehad.
Deze bloeding duurde ongeveer anderhalve week, was vooral bruin oud bloed, maar ook wel echt rood bloed en ik had een maandverbandje nodig omdat het er wel echt uitliep.
Nu drie weken verder voelde ik mij nog altijd niet goed, het bloedde is wel gewoon gestopt. Misselijk en krampen in mijn buik. Het ziekenhuis gebeld en die raadde aan om een zwangerschapstest te doen.. en ja hoor, positief.. en niet zomaar, maar echt gewoon direct.
De clearblue test gaf aan dat ik zwanger was 3+, dus meer dan drie weken..
De misselijkheid is erger, ik moet iedere ochtend wel een keer overgeven, mijn borsten zijn gevoelig en behoorlijk gegroeid en toch ben ik mega onzeker..
Ik ben zo bang dat ik toch een miskraam heb gehad... maar is het dan normaal dat de "klachten" toenemen?
VK is al gebeld en mag over 1,5 week langskomen, maar merk dat ik gewoon heel onzeker ben.. mogelijk iemand met gelijke ervaringen😅