44 Reacties

15 dagen geleden

Reactie op W0928

Welke capsules zijn dit precies?☺️
Het zijn deze

15 dagen geleden

Reactie op YS27

Het zijn deze
Dankje. Dacht ik al, maar er staat wel bij dat je het gebruik eerst moet overleggen met een arts of je verloskundige. Hebben jullie dat gedaan ook of gewoon zelf begonnen er mee?

7 dagen geleden

Reactie op W0928

Dankje. Dacht ik al, maar er staat wel bij dat je het gebruik eerst moet ov ...
Oh nee zelf ben ik er gewoon mee begonnen, nadat ik heb opgezocht of gemberwortel veilig is tijdens de zwangerschap. Heb het er daarna wel over gehad met de verloskundige en die vond het ook een goede optie ipv medicatie.

7 dagen geleden

Reactie op YS27

Oh nee zelf ben ik er gewoon mee begonnen, nadat ik heb opgezocht of gember ...
Helpt het ook goed?

6 dagen geleden

Deze vandaag gekocht, werkt goed! Benieuwd hoe de dag morgen zal gaan als ik het direct in de ochtend neem.

2 dagen geleden

Ik ook de hele dag door, zonder braken. Bij mij is t vaak minder als ik dan juist wat eet.

2 dagen geleden

Reactie op Nathalietje009

Ik ook de hele dag door, zonder braken. Bij mij is t vaak minder als ik dan ...
Jaa ik heb dat ook. Ben nu wel alleen zo ver dat ik bijna de hele dag moet liggen.. de pillen werken niet echt.. voel me zo slecht!

2 dagen geleden

Reactie op jacqi

Jaa ik heb dat ook. Ben nu wel alleen zo ver dat ik bijna de hele dag moet ...
Dit is zo herkenbaar, ik had dit van zaterdag tot woensdag, toen werkten de pillen beter! Ik heb emesafene gehaald van de apotheek. 's avonds en 's ochtends een tot het beter werd. Zo blij dat ik me nu weer wat beter voel! Mijn zoontje van net 1 jaar vond het niet zo leuk dat mama alleen maar op de bank kon liggen 😂

2 dagen geleden

Reactie op Emmy2002

Dit is zo herkenbaar, ik had dit van zaterdag tot woensdag, toen werkten de ...
Jaa groot verschil nu je dit neemt? Bij mij eerste zwangerschap had ik dit ook maar goed, toen hoefde ik ook niet voor iemand te zorgen. Voel me schuldig naar mijn dochter zij is 2,5. Heb je overlegd met de verloskundige?

2 dagen geleden

Reactie op jacqi

Jaa groot verschil nu je dit neemt? Bij mij eerste zwangerschap had ik dit ...
Nee het was toen weekend en wilde ze niet storen eigenlijk, dus heb ik de huisartsenpost gebeld, en volgens mij omdat ik dit 1.5 jaar geleden ookal had kon het op deze manier

2 dagen geleden

Reactie op Emmy2002

Nee het was toen weekend en wilde ze niet storen eigenlijk, dus heb ik de h ...
Zat ook echt net te denken om hun te bellen. Morgen de hele dag alleen met me dochter maar weet niet hoe ik dat moet doen..

2 dagen geleden

Reactie op Nathalietje009

Ik ook de hele dag door, zonder braken. Bij mij is t vaak minder als ik dan ...
Nou ik heb precies hetzelfde! De misselijkheid is echt een soort handicap geworden. Ik eet de hele dag alleen droge crackers.

2 dagen geleden

Reactie op jacqi

Zat ook echt net te denken om hun te bellen. Morgen de hele dag alleen met ...
Ik had dat precies hetzelfde, ik keek zo op tegen afgelopen maandag. Uiteindelijk alsnog misselijk 😂 gelukkig heb ik lieve schoonouders die vrij waren. Het was echt een opluchting dat ik die pilletjes weer kon nemen en ze nu zo goed helpen

2 dagen geleden

Reactie op jacqi

Zat ook echt net te denken om hun te bellen. Morgen de hele dag alleen met ...
Je moet het wel dramatisch brengen hoor, niet dat het niet zo erg is. Anders zeggen ze dat er geen medische noodzaak voor is omdat je niet overgeeft.. Dat had ik tenminste..

2 dagen geleden

Ik ook, verschrikkelijk!! Ik wil Suprimal gaan proberen

één dag geleden

Mijn man heeft net suprimal gehaald. Ben heel benieuwd of het zal werken!

één dag geleden

Reactie op jacqi

Mijn man heeft net suprimal gehaald. Ben heel benieuwd of het zal werken!
Laat graag even weten of het werkt! Ik ben ook echt beroerd pff

één dag geleden

Reactie op Cheryle

Laat graag even weten of het werkt! Ik ben ook echt beroerd pff
Vanmorgen (11:15) direct genomen, na een uur voelde ik het weg zakken.. Helaas van 14:30 weer last… Ik weet niet of het even tijd nodig heeft? Zou vanavond een 2e kunnen nemen. Iemand ervaring?

één dag geleden

Reactie op RRV2002

Een soort opboeren ? Of niet?
Ik heb dat ook opvoeren en misselijk 🤢 ik ben 7 weken

één dag geleden

Reactie op jacqi

Vanmorgen (11:15) direct genomen, na een uur voelde ik het weg zakken.. Hel ...
Oké dat klinkt hoopvol! Ik ga het toch ook maar halen!