4 Reacties

één maand geleden

Ik ben helaas ook al misselijk. Bij mijn vorige zwangerschap begon de misselijkheid met week 7, nu bij 4 weken. De vorige keer heb ik van week 7 tot week 16 overgegeven en vanaf week 26 was ik weer misselijk, dus ben benieuwd hoe het dit keer zal gaan. Overigens ben je niet misselijk van het eten maar door de hormonen. Het kan helpen om steeds kleine beetjes te eten.

één maand geleden

Hier ook misselijk! Niks helpt ook bij mij. Kleine beetjes eten/drinken werkt niet, gember werkt niet, zojuist toch maar de huisarts gebeld voor pilletjes tegen de misselijkheid..

één maand geleden

We zijn precies net zo ver! Ik heb ook dat gevoel. Misselijk door de honger maar weinig eetlust. Vervolgens iets eten en halverwege naar worden en niet meer hoeven.. tussendoor verder nog niet echt misselijk overigens. Bij mijn eerste had ik pas rond 5 weken last van misselijkheid. Dus wie weet wordt het nog erger 😅

één maand geleden

Ik ben niet misselijk, maar had vandaag voor het eerst een soort druk op m'n maag. Beetje vol drukkend gevoel. Is dat herkenbaar en een voorloper op misselijkheid toevallig ?