9 Reacties

één dag geleden

Ik herken dit wel, ik ben ook mega moe en werk deels ook thuis. Misschien een schemaatje maken met tijden, zowel werktijd en rusttijd? Dan weet je: dan mag ik even liggen. Misschien helpt dat om de overige tijd iets beter in te vullen.

één dag geleden

Dit is de reden dat ik het de vorige keer vrij vroeg heb vertelt aan 1 persoon op kantoor. Ik kon gewoon niet meer dus gelijk die stress weg gehaald. Ze waren heel positief en kon tijdelijk minder werken

één dag geleden

Ik werk in de kinderopvang en ben niet vooruit te branden. Maarja niemand weet het nog en wil niet gedemotiveerd of lui overkomen en ze rekenen toch op je

één dag geleden

Ik heb precies hetzelfde. Ben echt de hele dag moe en zo ontzettend misselijk. Mijn focus is daardoor helemaal weg. Ik doe soms tussendoor wel eens een dutje van een uurtje maar ook dat werkt nog niet echt. Ik ben nu bijna 7 weken en heb as vrijdag de eerste echo. Ik overweeg om het daarna te gaan vertellen zodat er ook rekening mee gehouden kan worden😅

één dag geleden

Ja heel herkenbaar, voor mijn gevoel zit ik op 50% van mn normale energie. Koken voelt al als een dagtaak

één dag geleden

Ik werk dan niet maar studeer op de universiteit. Heb 6 tentamens deze week waar ik telkens om 05:45 voor op moet en 4uur per dag voor moet reizen en dan nog enorm veel leren. Ben al weken moe en nu ook misselijk, heb t zo gehad 🥹🥹 liefst lig ik ook lekker ff heel de dag niks te doen

één dag geleden

Ik weet wel dat je baas bij een zwangerschap verplicht is je meer pauzes te geven

één dag geleden

Ik heb het ook, had mijn vandaag mijn mama dag met mijn zoontje van 21 mnd, en kon dus een beetje sjoemelen met op de bank liggen en een filmpje aanzetten. Waren de ochtend een paar uur de deur uitgeweest en toen ik terugkwam wist ik gewoon echt niet van ellende wat ik met mezelf aanmoest. Ook heel licht gevoel in mijn hoofd en misselijk. Als ik vandaag op m'n werk had gezeten was ik naar huis gegaan.. ik nben pas 6,5 week, dus ik maak me zorgen over hoe dit moet de komende weken :-(

één dag geleden

Ik ben nu 6+6 en ben ook extreem vermoeid en de misselijkheid word ook steeds erger. Ik werk in de ouderenzorg dus fysiek ook erg zwaar werk. Ik heb mijn manager in vertrouwen genomen hierdoor mag ik voorlopig 1 dag in de week minder werken. Het is in ieder geval iets. Hopelijk komt de energie snel een beetje terug.