14 Reacties

7 dagen geleden

Juna vind ik echt een prachtige naam 馃槏

7 dagen geleden

Mijn favorietjes

7 dagen geleden

馃ぉ

7 dagen geleden

Reactie op Liiiiiiiiii

Mijn favorietjes
Maren is ook supermooi! 馃槏

7 dagen geleden

Reactie op Liiiiiiiiii

馃ぉ
Zulke leuke namen! Origineel! :)

7 dagen geleden

Reactie op VictoriaL99

Maren is ook supermooi! 馃槏
Ja vind ik ook! Prachtig!

7 dagen geleden

Ik zelf de volgende namen mooi: Pim Mees Tess Willemijn Lilly Mijn vriend kwam vorige week met de naam Job, om te vernoemen naar zijn overleden vader. Vind ik ook een mooie naam/gedachte!

7 dagen geleden

Nov茅, Jomae, Meave, Mave, Rover, Jov茅, Vender, Feder, Meaven, Lovi, Jovi, Jolene, Floyd, Flo, Feder, Charli, Joya

7 dagen geleden

Dit staat er in mijn telefoon. Als ik straks het geslacht weet ga ik wel chat GPT om hulp vragen haha. Jongens Brandon Cameron Blake Oscar Mason/Jason Jaxon Dylan Oliver / Olav Loke Enzo Riven Elvar Legend Scott Fenix Jadey Miro / miran Axel Lennon Sloan Nathan Logan Harley Novan Caden Caedon Caleb Tyler Eathen Kieran Cain Meisjes Chlo猫 Hailey Riley Amber Scarlett Hazel Olive / Olivia / Alivia Chelsea Lin茅a Nova / novalee Charlie Elena Savannah Avery Ivy Shina Scott Reaven Lila Jade Maeve Audrey Vayron Opel Elyse Indy Estelle Norah Elvira Av茅lie Camilla Octavia Charm茅e Aevy Nikita Amelie Sierra (siejerra)

7 dagen geleden

Meisje: Yara,Tess,Yade,Milou,Liv,No毛lle,Novi/nowi,Norah,Nova Jongen: Siem, Siep/sieb,Ties,Finn,Noud,Mees,Manou,Kian,No茅,Kai/Kay,Ayden,Elian,Nolann,Lenn,Tijn,Bas,Quinn,Fedde,Diede,Hidde,Siebe Mijn vriend en ik hebben alleen beide een andere smaak, dus het wordt waarschijnlijk niet een naam uit dit lijstje馃き

6 dagen geleden

Reactie op Anoniempje1023

Meisje: Yara,Tess,Yade,Milou,Liv,No毛lle,Novi/nowi,Norah,Nova Jongen: Siem, ...
Hele leuke namen! Haha herkenbaar, mijn man heeft ook bepaalde associaties bij namen die ik heel leuk vind, dus die worden het dan helaas ook niet...馃檲

6 dagen geleden

Reactie op Bruisend

Dit staat er in mijn telefoon. Als ik straks het geslacht weet ga ik wel ch ...
Zo, dat zijn veel namen haha! Snap wel dat je daar later wat hulp bij nodig hebt 馃槉

6 dagen geleden

Reactie op Lisalisalisa98

Ik zelf de volgende namen mooi: Pim Mees Tess Willemijn Lilly Mijn vrien ...
Wat een schattig namen en ook een heel mooi idee om jullie kindje zo te vernoemen!

6 dagen geleden

馃┓Meisje - Leah - Yara - Mila - Hailey - Tess - Donna - Katie - Novy 馃挋Jongens - Sam - Sem - Mick - Jace - Raiden - Jack - Noud - Frenkie - Dean - Harvey