4 Reacties

10 dagen geleden

Allereerst heel veel sterkte. Ik zou graag super positief willen zijn maar ben bang dat je zwanger was, er innesteling was, voldoende HCG voor de test, alleen dat het niet bleef plakken. Hierdoor neemt HCG natuurlijk af en dus is de test ineens negatief óf je ziet een tuurstreepje (want er kan nog wat HCG in je urine zitten...). MAAR zolang jij niet ongesteld bent kan het altijd wél nog. Ikzelf had veel baat bij de wetenschap dat het op mijn leeftijd 1 op de 3x mis gaat. Volgens maand en april idem dito. Nu lijkt het goed te gaan, maar goed ik blijf realistisch. Ik merk dat positief realistisch blijven het beste werkt. Ik zal in elk geval heel hard voor je duimen ♡♡♡♡

10 dagen geleden

Wat een super lief berichtje dankjewel voor je snelle reactie 🩷 ik neem morgen contact met de dokter op. Ik wens jou heel veel succes en een mooie zwangerschap toe, hopelijk blijft het allemaal goed gaan 🩷

10 dagen geleden

Reactie op Ellebelle32

Wat een super lief berichtje dankjewel voor je snelle reactie 🩷 ik neem mo ...
Alsjeblieft ♡ ik snap waar je mee dealt. Het is zo frustrerend als je een positieve test hebt en dan op je NOD negatief of lichter positief test. Ik zal aan je denken 🤲🏼

9 dagen geleden

Wat voor test heb je de eerste keer gedaan? Testen kunnen namelijk afwijken. Heb je nog een keer geprobeerd zo’n digitale test te doen? Het is moeilijk om te zeggen dat je lichaam het afbreekt of dat het gewoon goed zit. Vier weken is ook nog echt heel pril. Ik ben zelf ook bijna 4 weken zwanger.