54 Reacties

10 maanden geleden

Ben ook benieuwd!

10 maanden geleden

Ik ben vandaag geweest. Was erg leuk, wel druk.. Als je binnenkomt krijg je direct een voucher voor gratis pampers, erg handig. Verder heb je een pampers stand waar je aan een rad kan draaien em vanalles kan winnen, van een grote doos pampers, tot shampoo tot afwasmiddel. Bij de etos kan je ook iets graaien met een grijpmachine, maar daarvoor moet je eerst voor €14,95 een tas aanschaffen. Dit heb ik niet gedaan. Verder raad ik aan om of voor 12 uur of na 14 uur te gaan lunchen als je er s middags bent. Anders is het echt heel druk. Wij waren iig bij La Place en daar was het zo. Babypark en babydump zijn erg groots aanwezig. Geven goede info als je nog wat zoekt. Verder zie je overal wel minimaal 10% extra korting op, maar vraag me dan altijd wel af of het niet een andere keer elders nog in de aanbieding komt voor hetzelfde geld :) Heel veel plezier, vooral genieten en bedenk van te voren vast waar je sowieso heen wilt.

10 maanden geleden

Ooo Leuk!! Ik ga morgen☺️. Ben er 2 jaar terug, tijdens mijn eerste zwangerschap ook geweest. Toen bijna mijn hele uitzet gekocht. Nu ga ik voor de aanvullende spulletjes en gewoon om even een uitje voor mezelf en de baby te hebben😁.

10 maanden geleden

Ik ben gisteren geweest. Bij veel dingen moet je je aanmelden en dan krijg je gratis goodies. Ik raad je echt aan om dit te doen! Ik ben denk ik met 8 volle tassen naar huis gegaan en uiteindelijk 10 euro betaald voor 1 ding (woezel en pip tas met goodies) de rest allemaal gratis!

10 maanden geleden

Ik ben ook gisteren geweest. Wij gingen voor de kinderwagen, maxi cosi en kamertje en hebben dit bij de babydump met korting gekocht. Voor de rest vond ik alle stands tegen vallen. 7 jaar geleden kreeg je echt overal gratis spullen zoals olvarit, lepels, bakjes, maisvingers, echt te gek voor worden. Toen liep je echt met tassen naar buiten. Nu kreeg je overal folders met reclame dus tov van toen viel het tegen, ook veel kleiner. Prental staat er bijv niet, hema ook een grote die er niet is. Ik heb wel bij love to play geloof ik een speelset gekocht vergelijkbaar met lovery alleen dan de helft goedkoper. Ik heb de wiezel en pip tas gehaald, de etos tas. Verder heb ik nog wat kleine spullen gekocht zoals een baarmoeder geluid, hoesje voor over het kussen, wikkeldoek, waskussen en thermometers. Wij hebben 4 uurtjes zoiets gelopen. Bij de pampers stand was het wel rete druk dus draaien aan het rad hebben wij niet gedaan, wel de gratis luiers gehaald. Vond alle aanwezigen wel heel erg goed in de uitleg over de spullen, beter als in de winkel!

10 maanden geleden

Reactie op Lindsay105

Ik ben gisteren geweest. Bij veel dingen moet je je aanmelden en dan krijg ...
Moet je dat aanmelden van te voren al doen of doe je dat daar terplekke? Wij gaan morgen heen 😊

10 maanden geleden

Reactie op Lindsay105

Ik ben gisteren geweest. Bij veel dingen moet je je aanmelden en dan krijg ...
Staat dit los van de boxen die je online allemaal aan kan vragen zoals WIJ, Kruidvat etc? Of kreeg je alleen al die gratis spulletjes omdat je dat nog niet gedaan had?

10 maanden geleden

Ik ben ook benieuwd! Ik ga zaterdag i.c.m de huishoudbeurs

10 maanden geleden

Reactie op BriljanteVlucht420614

Ik ben ook gisteren geweest. Wij gingen voor de kinderwagen, maxi cosi en k ...
Is het zo dat je de kinderwagen direct meeneemt of kan je ‘m ook laten opsturen? Wij zijn van plan een wagen te kopen maar willen graag met het OV reizen ivm de drukte.

10 maanden geleden

Reactie op GlimlachendeEls418498

Moet je dat aanmelden van te voren al doen of doe je dat daar terplekke? Wi ...
Nee daar ter plekke! Hangen bij veel kraampjes QRcodes!

10 maanden geleden

Reactie op PientereAlbatros555023

Staat dit los van de boxen die je online allemaal aan kan vragen zoals WIJ, ...
Nee staat los van de babyboxen. Je hebt ook kraampjes van kruidvat, etos en prenatal inderdaad, maar daar heb ik niks gehaald, die had ik thuis al!

10 maanden geleden

Ik zou met een vriendin gaan maar die is ziek. Nu heeft m’n vriend met tegenzin aangeboden om mee te gaan maar ik weet niet of ik hem dat aan moet doen 🤣. Alternatief is niet gaan. Is het een beetje ok voor een man? Of zijn er echt alleen dames?

10 maanden geleden

Reactie op Lindsay105

Nee staat los van de babyboxen. Je hebt ook kraampjes van kruidvat, etos en ...
Okee top, dankjewel voor je snelle reactie!

10 maanden geleden

Reactie op Gienana no

Ik zou met een vriendin gaan maar die is ziek. Nu heeft m’n vriend met tege ...
Ze zouden eigenlijk een soort Småland voor mannen op het event moeten maken 😂 met snacks, drinken, voetbal/tv en spelletjes hahaha Mijn vriend gaat mee en ik heb zijn moeder ook meegevraagd omdat ze het heel leuk vind als ze er een beetje bij betrokken wordt. Maar anders zouden wij ook binnen een half uur tot een uur weer buiten staan. Mijn vriend is namelijk niet zo van het snuffelen en mijn schoonmoeder en ik wel 😂🙌🏻

10 maanden geleden

Reactie op Gienana no

Ik zou met een vriendin gaan maar die is ziek. Nu heeft m’n vriend met tege ...
Gister was denk ik 3% man en dat waren ook degene die met alle tassen aan het sjouwen waren:-p

10 maanden geleden

Mijn vriend is mee en vindt het heftig, maar doet erg zijn best. Hij vindt het wel fijn betrokken te zijn en als hij het zat is gaat hij lekker koffie drinken…

10 maanden geleden

Mijn moeder en ik zijn gisteren geweest, we hebben een erg leuke dag gehad. Wel druk maar zijn goed geslaagd! 👶🏼

10 maanden geleden

Gratis spulletjes: bij binnekomst gratis voucher voor gratis pampers maat 2, billendoekjes Etos, rompertje Zeeman, gratis sokjes bij inschrijven nieuwsbrief bij de Levv stand, gratis slabbetje bij inschrijven, weet de naam niet meer. Gratis speentjes bij difrax. Gratis sokjes bij babydump. Gratis Nijntje rammelaar bij Nijntje. Aan het rad draaien bij Meyco! Was erg leuk allemaal.

10 maanden geleden

Aah zo jammer dat ik er niet heen kan.. ik zou met mijn beste vriendin vandaag gaan maar helaas is zij ziek en ik heb ontzettend last van mijn heupen. Was gewoon geen goede combinatie. Voor de mensen die wel gaan: Veel plezier lieverds ❤️

10 maanden geleden

Reactie op IsabelleB1999

Ze zouden eigenlijk een soort Småland voor mannen op het event moeten maken ...
Haha oh maar jij neemt je vriend dus wel mee? Zou het ook weer zonde vinden om na een uur weer buiten te staan 🤣