62 Reacties

8 maanden geleden

Pff ik ook slaap wel elke keer korte slaapjes veel naar de wc

8 maanden geleden

Jep hier ook weer wakker. Moe maar niet kunnen slapen

8 maanden geleden

Ik ben de was maar aan t vouwen! Ik kan gewoon niet stil liggen in bed. Zoveel jeuk, rusteloze benen en armen, benauwd, niet de juiste houding kunnen vinden pff heb net ff een potje zitten janken!

8 maanden geleden

Reactie op Ccw1234

Jep hier ook weer wakker. Moe maar niet kunnen slapen
Zo frustrerend he!? Bij mijn eerste zwangerschap had ik het ook alleen toen was er nog geen kleintje dus kon ik overdag lekker rustig aan doen.

8 maanden geleden

Reactie op Babybaby 2025

Af en toe vraag je je toch af waar het vandaan blijft komen haha. Soms wel 6/7x per nacht plassen.

8 maanden geleden

Ik slaap deze zwangerschap wèl beter vergeleken met de vorige. Toen was het dramatisch.. sliep ik vaak pas om 5 uur. Ik heb hier 2-3 keer per week dat het ruk gaat en ik in de nacht wakker ligt, maar zoals nu komt dat omdat mijn zoon ineens wat wakker is 😭 die ligt naast mij te draaien, kletsen en miepen.

8 maanden geleden

Reactie op Tbas

Ik ben de was maar aan t vouwen! Ik kan gewoon niet stil liggen in bed. Zo ...
Gek wordt je er van. En alle energie heb je juist nu hard nodig met een kind of kinderen thuis plus de naderende bevalling

8 maanden geleden

Reactie op Tbas

Af en toe vraag je je toch af waar het vandaan blijft komen haha. Soms wel ...
Maar echt drink extra nacht niet zodat ik denk hoef dan niet naar de wc lijkt alleen maar erger aha

8 maanden geleden

Hier hetzelfde probleem! Altijd tussen 3.00/4.00 uur wakker en dan niet meer kunnen slapen. Nu weer wachten totdat de wekker gaat.. nog even en dan verlof, hopelijk kan ik dan meer tot rust komen.

8 maanden geleden

Reactie op Babybaby 2025

Hier hetzelfde, steeds koete slaapjes en minimaal 4/5 x per nacht naar de wc. Daarnaast nog een uitje omdat ik elke nacht honger heb.

8 maanden geleden

Reactie op Tbas

Ik ben de was maar aan t vouwen! Ik kan gewoon niet stil liggen in bed. Zo ...
Pff frusterend is dat, ik hoop dat je zo toch nog iets van slaap kan pakken. Kan je je kleintje misschien af en toe naar een oppas brengen overdag? Je moet toch ergens wat rust kunnen pakken, sterkte ❤️

8 maanden geleden

Ik herken je punten goed. Slapen in de nacht is echt een drama. Niet lekker kunnen liggen, niet op je rug niet op je rechter zij, maar hele nacht op links liggen is ook een drama. En ben ook nog eens gigantisch verkouden door mijn hooikoorts 🫣. En natuurlijk het elk uur plassen😂. Hoop dat we allemaal snel wat beter kunnen slapen 🍀. Maar het aftellen is zeker wel begonnen voor mij, kan niet wachten tot de kleine er is. 🥰 Succes en sterkte lieve mama's

8 maanden geleden

Ik heb hier ook heel erg last van… ik ben alleen de hele nachten misselijk en heb de misselijkheid al vanaf eerste trimester en ik ben nu vandaag 35 weken precies. Lig zelf al vanaf 01:00 in bad. Ik weet ook niet wat hierin allemaal nu mee kan. Heb gisteren ook erg last gehad van bloedverlies waar ik veel stress van kreeg en verloskundige voor heb gebeld maar ze zien hier geen angsten in zeggen ze.

8 maanden geleden

och het is toch gewoon verschrikkelijk 😫😫 Ik heb het ook al de hele zwangerschap. Heb zelfs temazepam (maar 3 tabletten) gekregen waar ik amper wat op deed. Heb pas wel suprimal genomen omdat ik sinds kort misselijk ben als ik ga liggen. Is eigenlijk een reistabletje, 2 tabletten nam ik. Ik was vertrokken! Zo lekker geslapen 😍

8 maanden geleden

Idem dito hier, halve nachten wakker liggen en veel toiletbezoekjes. Zo frustrerend... gelukkig sinds donderdag verlof maar de nachten worden steeds zwaarder ondanks de verlof.

8 maanden geleden

Reactie op Lisa_forum

Pff frusterend is dat, ik hoop dat je zo toch nog iets van slaap kan pakken ...
Ja ze gaat dalijk naar oma toe. Het stomme is dat zelfs overdag slapen 9/10 x niet lukt. Het is ook echt een hormoon dingetje denk ik. Het is in iedere geval al fijn dat ik dat ik lekker kan liggen en rusten en niet alert zijn met een kindje van bijna 17 maanden. Daarnaast moet ik wel nog wat dingen doen kwa voorbereiding voor de baby maar door elke dag deze vermoeidheid kom ik er gewoon niet aan toe!

8 maanden geleden

Reactie op dD_E

och het is toch gewoon verschrikkelijk 😫😫 Ik heb het ook al de hele zwang ...
Ohh het klinkt alleen al heerlijk haha en mag suprimal wel gewoon tijdens de zwangerschap? Heb soms zo erg maagzuur dat ik er misselijk van wordt, wellicht dat ik dat een keer kan nemen. Is t een win/win, en slapen en niet misselijk.

8 maanden geleden

Reactie op Kayleigh🩵

Ik heb hier ook heel erg last van… ik ben alleen de hele nachten misselijk ...
Pff dat lijkt me helemaal heftig als je dit al vanaf t begin hebt!! Ik zit ook regelmatig in de nacht in de douche op een kruk om wat te ontspannen en soms werkt dat ook bij mij om daarna ff in slaap te vallen maar vaak ook niet! Ik heb zelf ook de laatste tijd bloedverlies gehad en paar x op controle moeten komen, ik snap je stress dus helemaal, en ook bij mij kunnen ze niets vinden. Inmiddels probeer ik het los te laten met in me achterhoofd wat de gynaecoloog zei; mocht je kleintje er toch al uitwillen is hij groot en sterk genoeg om daar goed vanaf te komen met dit termijn.ben 35+4.

8 maanden geleden

Reactie op Tbas

Pff dat lijkt me helemaal heftig als je dit al vanaf t begin hebt!! Ik zit ...
Ja ik heb de zwangerschap tot nu toe niet als iets leuks ervaren en ik moet zeggen dat ik er ook helemaal doorheen zit even. Word wekelijks opgenomen voor vochtinfuus omdat echt niks binnenhoud. Ben nu ook al de gehele nacht wakker en niets helpt.

8 maanden geleden

Hier ook in slaap komen erg moeilijk! Hele tijd draaien, geen houding kunnen vinden, benen niet stil kunnen houden.. en daarnaast soort van zachtjes willen doen om mijn man niet wakker te maken, ben vannacht naar de bank verhuisd en moet zeggen dat dit soort van beter ging. Misschien kunnen sommige dit proberen? Van vaak plassen heb ik gelukkig geen last, maar wordt wel van alles wakker al is het een vogel buiten 😖