11 Reacties

15 dagen geleden

Ik ben nu 5+2 ik heb alleen last van krampen en rugpijn en vermoeidheid. Verder ook geen misselijkheid of pijnlijke borsten..

15 dagen geleden

Ik ben momenteel 5 weken van ons 3e wondertje bij de 1e 2 was ik ook heel misselijk de 2e sowieso later als de 1e tot heden ben ik ook nog niet misselijk maar overal heb ik laat van ene heb wel last van en de ander niet of je krijg het nog rond 9 weken heb je het het ergst zeggen ze dus ben benieuwd

15 dagen geleden

Hier precies hetzelfde met 5+2, niet misselijk. Borsten en tepels gaan met de dag iets meer gevoelig zijn. Ook is de vermoeidheid een klein beetje aanwezig. Maar de misselijkheid blijft voor nu nog weg.

15 dagen geleden

Ik ben 5+3, alleen last van krampen in de onderbuik, soms rugpijn, en wat op boeren, niet misselijk of pijnlijke borsten.

15 dagen geleden

Hi! Momenteel ook 5 weken en idd ook geen misselijkheid. Wel heel erg moe 😴

15 dagen geleden

Bij de 1e ben ik ook niet misselijk geweest. Lekker van genieten!

15 dagen geleden

Ik ben ook 5+5 en ook geen misselijkheid. Wel wat krampjes af en toe en gevoelige borsten idd. Heb even teruggezocht bij mijn vorige zwangerschap werd ik pas tussen week 6 en 8 voor een korte periode misselijk, verder toen zonder kwaaltjes de zwangerschap doorgekomen. Toch zou een beetje extra bevestiging dmv symptomen fijn zijn vind ik want vind het weer reuze spannend die weken tot de echo🫠

15 dagen geleden

Reactie op Marleen1809

Ik ben ook 5+5 en ook geen misselijkheid. Wel wat krampjes af en toe en gev ...
Verschrikkelijk is dat he ☺️

15 dagen geleden

Fijn om te lezen dat dit heel normaal is! 1e keer zwanger dus alles is nieuw ☺️

14 dagen geleden

Me 2, geen misselijkheid, wel vermoeid en pij n in de onderrug.maakte me wel zorgen. Heb 3 miskramen gehad. En 1 zoontje van 11 jaar. Wilde heel graag een tweede gaf het op, en toen bleek ik zwanger te zijn. Ben nu 5 weken en 2 dagen.

14 dagen geleden

Bij onze 1e ook niet misselijk geweest..wees blij tot nu toe🥰 het is echt niet zo dat iedere vrouw misselijk is! Nu pas sinds deze week 6 af en toe maagzuur, misselijk en 1x gespuugd na het ruiken van iets goors. 😅