16 Reacties

één dag geleden

Probeer van action

één dag geleden

Indien je van België bent; laat je bloed trekken voor HCG. Anders lijkt t me eerder dat het uitblijft om andere redenen… stress misschien?

één dag geleden

Heb je een CB test gedaan?

één dag geleden

Reactie op EmpathischeFlamingo455691

Probeer van action
Deze heb ik gedaan

één dag geleden

Reactie op Emrey

Indien je van België bent; laat je bloed trekken voor HCG. Anders lijkt t m ...
Nee nederland, stress denk ik niet, zijn niet echt redenen voor..

één dag geleden

Reactie op Tantetruus1992

Heb je een CB test gedaan?
Ja, die geeft aan niet zwanger

één dag geleden

Misschien de huisarts bellen? Die kan vast een bloedtest doen en anders nagaan waarom je ongesteldheid uitblijft

één dag geleden

Ik zou toch even laten bloedprikken, ik ken iemand die nooit positieve testen kreeg maar wel zwanger was (vaker dan 1x)

één dag geleden

Reactie op Wondert2025

Misschien de huisarts bellen? Die kan vast een bloedtest doen en anders nag ...
Ja morgen zou de ha terug bellen, dus ben benieuwd wat hij zegt..

één dag geleden

Wat vreemd en onzeker, hopelijk kunnen ze even bloedprikken!

één dag geleden

Reactie op Janet30

Wat vreemd en onzeker, hopelijk kunnen ze even bloedprikken!
Ja inderdaad, wil echt weten wat er aan de hand is😕

6 uur geleden

Dan kan t zijn dat je deze maand geen eisprong gehad hebt hebt.

4 uur geleden

Ik ben altijd heel regelmatig en tot op de dag. Maar opeens in augustus geen menstruatie.. helemaal niets, getest en getest bleef negatief. In september wel weer ongesteld geworden, de normale cyclus dagen (als ik in augustus wel menstrueerde) gegoogled maar het kon blijkbaar. Ik had het ook nog niet eerder mee gemaakt

4 uur geleden

Hi ik kan me voorstellen dat dit je niet lekker zit. Het komt echter heel vaak voor dat een menstruatie een keer uit blijft zonder duidelijke reden.. https://www.thuisarts.nl/bloed-uit-vagina/ik-word-al-paar-maanden-niet-ongesteld Je zou een bloedtest via de huisarts kunnen aanvragen maar ik weet dat de meeste huisartsen dit onzin vinden🙈 (ik werk als doktersassistente)

2 uur geleden

Misschien kun je het overleg het de huisarts breder aanvliegen, “waarom word ik niet ongesteld?”. Zwanger zijn is natuurlijk een van de mogelijke verklaringen maar wel onwaarschijnlijk bij negatieve testen. Dan kan de huisarts ook meedenken over wat er mogelijk aan de hand is.

2 uur geleden

Reactie op KS49

Misschien kun je het overleg het de huisarts breder aanvliegen, “waarom wor ...
Onwaarschijnlijk is het niet, er zijn daadwerkelijk vrouwen die negatief testen maar wel degelijk zwanger zijn. Wel mee eens dat het ook wat anders kán zijn idd