26 Reacties

3 dagen geleden

Ik ga deze maandag halen. Ik hoor alleen maar goede verhalen en je bent qua temperatuur gewoon klaar met deze slaapzak. Voor de opvang heb ik gewoon een goedkope slaapzak omdat het daar gewoon altijd warm is.

3 dagen geleden

Ik heb vierseizoenen slaapzakken van meyco. Mijn oudste van ruim 2 slaapt er al 2 jaar in en mijn baby nu ook al een tijdje. We hebben voor 2 kindjes 3 slaapzakken. Ik heb nooit andere slaapzakken bij hoeven kopen. Ze zijn regelmatig in de aanbieding en echt heel betaalbaar!

3 dagen geleden

Ik heb er eentje maar gebruik hem (nog) niet. ik vind hem met 6 maanden echt veeelste groot nog. Je moet de mouwen flink omslaan en daardoor kan mijn kindje zijn armpjes niet lekker naast of boven zich neerleggen. Zeker nu met de winter is het zo’n dikke prop. Zal over een paar maanden beter zitten hopelijk

3 dagen geleden

Ik heb er 2! Tot nu toe bevalt het erg goed. Inderdaad nog een beetje groot dus mouwen omgeslagen en hier werkt dat best goed omdat het lichtelijk beperkt en wilde bewegingen tegenhoud. Ook hele goede kwaliteit en lekker warm.

3 dagen geleden

Reactie op suzie564

Ik heb er 2! Tot nu toe bevalt het erg goed. Inderdaad nog een beetje groot ...
Hoe groot is je kindje als ik vragen mag? Wij hebben nu nog de newborn bag van puckababy maar die wordt echt te krap. Ze zit nu in 62/68 en zal nu z’n 68 cm zijn

3 dagen geleden

Bij de oudste echt 3 jaar gebruikt. Fantastisch ding

3 dagen geleden

Hier is de 4 seizoenen ook een succes! Ze zijn soms in de aanbieding. Anders kun je ook op Vinted een slaapzak kopen

3 dagen geleden

Ja ik ben ook fan! Bij de oudste had ik er 2. Ik heb nu met Black friday er 2 gekocht voor de baby. Je kunt ze ook heel goed op vinted kopen, zelf knap ik wel echt af van die verkopers die er tientallen verkopen want a hoe kom je eraan en b ze vragen er veel te veel voor. Ik heb de newborn bag via vinted gekocht voor 20 euro en dan de 4 seizoenen nieuw. Een via puckababy zelf en 1 bij prenatal want die hadden ook de nieuwe collectie met korting toen. Je zou kunnen wachten tot de mama mazzel dagen straks in het voorjaar maar puckababy heeft vaak aanbiedingen en je krijgt sowieso korting op de 2e slaapzak.

3 dagen geleden

En je bent inderdaad voor de komende 2,5 jaar echt klaar met slaapzakken kopen. Deze kan je echt het hele jaar door gebruiken dus ja ik vind het die investering wel waard. Had er nu een van de prenatal om te overbruggen, na t wassen mega gekomen, weg geld.

3 dagen geleden

Ze staan ook op marktplaats!

3 dagen geleden

Wij hebben de puckababy gekocht en ben er echt super blij mee! Kan ook in de droger, dus je hebt er aan 1 genoeg. Heb wel nog een gewone slaapzak voor nood, bijvoorbeeld als het snacht nodig is om te wisselen.

3 dagen geleden

Reactie op Lobje

Hoe groot is je kindje als ik vragen mag? Wij hebben nu nog de newborn bag ...
Ze is iets van 68 cm maar heeft lekker wat babyvet dus draagt maat 74. Ben dus wel gewend om bij de armen om te slaan 😅

3 dagen geleden

Reactie op suzie564

Ik heb er 2! Tot nu toe bevalt het erg goed. Inderdaad nog een beetje groot ...
Hier net zo! Heel fijn, het verzwaart haar omdat ie juist nog iets te groot is waardoor ze merkbaar sneller inslaapt (en doorslaapt) als bij lichtere / kleinere slaapzakken. En hij is qua temperatuur de enige die haar echt warmhoudt heb ik het idee, zelfs in vergelijking met andere 3.0 tog slaapzakken. Ik denk omdat het twee lagen aan elkaar vast zijn waardoor het door de lucht ertussen beter isoleert. Ik heb er inmiddels 3, alledrie op Vinted gekocht voor ik geloof 15-20 euro per stuk. Helemaal fan!!! En de kwaliteit is ook gewoon voelbaar en zichtbaar super goed

2 dagen geleden

Reactie op Emmy0306

Hebben jullie ervaring met dezelfde soort van meyco? https://www.baby-dump. ...
Ik heb ze allebei gevoeld en die van meyco voelt minder goed aan. Beetje zweterig ondanks dat het ook katoen is.. daarom zijn we voor de puckababy gegaan

2 dagen geleden

Reactie op Emmy0306

Hebben jullie ervaring met dezelfde soort van meyco? https://www.baby-dump. ...
Ja deze is prima! Ik heb geen ervaring met de puckababy dus kan ze niet vergelijken.

2 dagen geleden

Ik ben echt enorm fan van de wollen slaapzakjes van Reiff. Zacht, antibacterieel, warm en reguleert te temperatuur! Dus nooit te warm, nooit te koud, geweldig! https://www.charlys.nl/products/slaapzak-wol-fleece-naturel?gad_source=1&gad_campaignid=21642833499&gbraid=0AAAAADifiJTGu9CXia_P-yEl55O-9Qm4t&gclid=Cj0KCQiAjJTKBhCjARIsAIMC44_Djyx6zcCH_jh4sM7mlfvlM_AAb_h-9N6KURBKZkVgC9WEPpAq8OIaAqXIEALw_wcB

2 dagen geleden

Ik heb er inmiddels drie. Bij elk kindje een nieuwe gekocht. Ik hoef daarnaast nooit een andere slaapzak te kopen, dus is zeker al m’n geld waard. Ik koop hem wel altijd met 20% korting.

2 dagen geleden

Reactie op suzie564

Ze is iets van 68 cm maar heeft lekker wat babyvet dus draagt maat 74. Ben ...
Ah oké. Dan zal die bij ons dus wel echt nog groot zijn. Maar die new bornbag wordt echt te kort. We gaan t zien

2 dagen geleden

Tweedehands zijn er heel veel te vinden voor normale prijzen 🫣