250 Reacties
3 dagen geleden
Reactie op MK-89
Nee je kan nu gewoon de NIPT laten doen hoor, heeft niks met de 13 weken ec ...
Aaaa top dankjewel. Ik heb zoveel informatie gekregen die dag was me even ontgaan !
3 dagen geleden
Reactie op Babyjune25
Ik hoop het wel, ben zo ongeduldig in dit soort dingen haha 😅
Laat je het weten? 😊
2 dagen geleden
Reactie op Astrid🌱
Gefeliciteerd 🥳
Ik ben nog in afwachting van m’n uitslag, dit waren felicitaties voor een goede uitslag voor andere dame!
2 dagen geleden
Reactie op Lola00
Nou ik trek die zenuwen echt niet meer, ben er veel te veel mee bezig. Afge ...
Ik kon die zenuwen ook niet aan. Na anderhalve week toch maar het ziekenhuis gebeld en die hadden blijkbaar na een paar dagen de uitslag al, maar zou alleen per post komen 🥲 Dus gewoon na een week bellen hoor! Wie weet hebben ze het al
2 dagen geleden
Reactie op Astrid🌱
Wie kun je dan bellen in het ziekenhuis?
Ik heb de poli verloskunde gebeld om te vragen of de uitslag al bekend is. Binnen een paar minuten werd ik teruggebeld met een goede uitslag.
Ze zeiden van tevoren al dat het wel eens misgaat met doorgeven en dat ik contact op moest nemen na 10 dagen. Zo lang kon ik alleen niet wachten 😂
2 dagen geleden
Reactie op VWJ
Ik heb de poli verloskunde gebeld om te vragen of de uitslag al bekend is. ...
Heb jij je controles dan op de poli?
2 dagen geleden
Reactie op Kinderwens🤍
Heb jij je controles dan op de poli?
Door een genetische ziekte van mijn man moest de NIPT via het ziekenhuis gaan. Normaliter krijgt mijn vk het gewoon door van het zh, maar dit ziekenhuis (in een andere stad) doet dat kennelijk niet. Die sturen alleen een brief per post die pas na 9 werkdagen aan kwam terwijl de test al na een paar dagen bekend was.
Dacht doe brutaal en bel ze gewoon 😂
2 dagen geleden
Reactie op Astrid🌱
Ik ook… ook vrijdag geprikt. Ben er erg onrustig van…
Ik ben ook vrijdag geprikt en heb gister de uitslag gekregen! Je kan ook zelf even bellen naar de vk misschien is de uitslag er al.
2 dagen geleden
Reactie op Druifje92
Ik ook vrijdag geprikt, en nog in afwachting van de uitslag. Onze uitslag k ...
Oh kon jij wel op vrijdag prikken? Ik ben dus vanmorgen (nuchter) gegaan om alle 6 de buisjes af te nemen en kreeg net telefoon dat de NIPT niet op vrijdag mag omdat mijn bloed in het weekend bij het lab aankomt en ze gesloten zijn..
2 dagen geleden
Ik heb vorige week vrijdagmiddag geprikt en zonet kreeg ik een mail van het ziekenhuis met een goede uitslag + geen nevenbevindingen :)
2 dagen geleden
Ik ben ook vorige week vrijdag geprikt en nog geen uitslag. Loop in het ziekenhuis en ze gaven aan dat ik mag bellen als ik na 10 werkdagen niks heb gehoord. Dat worden nog lange dagen.