250 Reacties

10 dagen geleden

Reactie op Poppetje123

Wij komen beiden uit gezonde families. Toch gaan we de nipt doen, zonder de ...
Ja precies zo dachten wij ook! Maar gingen dus toch twijfelen omdat vanaf 2025 standaard de nevenbevindingen erbij zitten en je niet meer voor de ‘gewone’ kan kiezen. Maar denk dat we gewoon bij ons eerste gevoel moeten blijven

10 dagen geleden

hey lieve meiden! kheb dus gister wel de NIPT gedaan, hierna had ik nog een echo om even te kijken naar het kindje. en zij zag 2 vruchtzakken.. 1 was wel leeg maar zou dit invloed erop kunnen hebben 😅🥲?

10 dagen geleden

Reactie op gingerxx7

hey lieve meiden! kheb dus gister wel de NIPT gedaan, hierna had ik nog een ...
Invloed waarop bedoel je?

10 dagen geleden

Reactie op Lindsay105

Invloed waarop bedoel je?
op de uitslag

10 dagen geleden

Reactie op gingerxx7

op de uitslag
Oeh goede vraag.. geen idee.. misschien weet de verloskundige het? Wat heb je trouwens veel echo’s. Is daar een bepaalde reden voor?

10 dagen geleden

Reactie op EvaMarjolein

Oeh goede vraag.. geen idee.. misschien weet de verloskundige het? Wat heb ...
nou mijn eigen verloskundige heeft het niet eens gezien wat ik al gek vond.. en volgensmij de gynaecoloog wel maar heb het idee dat zij dacht dat ik al wist dat er 2 vruchtzakken waren door haar opmerking. maar kan indd wel even bellen! ik sta onder streng controle vandaar meer echo’s

10 dagen geleden

Reactie op gingerxx7

nou mijn eigen verloskundige heeft het niet eens gezien wat ik al gek vond. ...
Ah vandaar! Inderdaad wel gek dat ze het eerst niet hebben gezien aangezien je al meerdere echo’s heb gehad 🤔 en wat spannend onder strenge controle. Hopelijk niks ergs ❤️ Laat je weten wat ze zeiden over de NIPT? Fijne dag!

10 dagen geleden

Reactie op gingerxx7

hey lieve meiden! kheb dus gister wel de NIPT gedaan, hierna had ik nog een ...
Ik heb toevallig gisteren gelezen toen ik meer op was aan het zoeken over de NIPT test, dat dat in sommige gevallen wel de uitslag kan beïnvloeden. Maar misschien voor de zekerheid even navragen bij je verloskundige en/of gynaecoloog.

10 dagen geleden

Reactie op gingerxx7

op de uitslag
Dat denk ik niet, maar zou je voor de zekerheid aan je vk kunnen vragen❤️

10 dagen geleden

Reactie op gingerxx7

op de uitslag
Ik heb wel eens gehoord dat een vanishing twin wel invloed kan hebben maar ik heb hier geen duidelijke info over je vk weet dat vast wel ☺️

10 dagen geleden

Reactie op EvaMarjolein

Ah vandaar! Inderdaad wel gek dat ze het eerst niet hebben gezien aangezien ...
komt goed!! 🥰

10 dagen geleden

nou meiden ik ben net gelijk gebeld door de telefoniste van de verloskundige. zij heeft een van de VK’s erbij gehaald en zij dacht dat het waarschijnlijk geen invloed had aangezien het vruchtje er waarschijnlijk heel vroeg niet meer in zat dus het echt geprikt wordt op deze baby ❤️. maar als er wel iets uitkomt, ik sta dus al onder streng controle in het ziekenhuis dan nemen ze dit uiteraard mee om verder te onderzoeken!

10 dagen geleden

Reactie op gingerxx7

nou meiden ik ben net gelijk gebeld door de telefoniste van de verloskundig ...
Oh fijn dat het waarschijnlijk geen invloed heeft. Geeft jouw toch ook echt wel meer rust dus dat is goed om te weten!

10 dagen geleden

Ik heb vrijdag een afspraak staan in het ziekenhuis voor bloedafname voor de nipt. Wij hebben wel besloten om met nevenbevindingen te doen. Ik merk dat ik er best wel zenuwachtig voor ben! Weet iemand hoelang het duurt voordat je de uitslag krijgt?

10 dagen geleden

Reactie op Gienana no

Ik heb vrijdag een afspraak staan in het ziekenhuis voor bloedafname voor d ...
Binnen 10 werkdagen! Alleen heb ik het al twee keer op de vierde werkdag ontvangen en een vriendinnetje van me zelfs binnen drie. Dus kan heel snel gaan!

10 dagen geleden

Reactie op melissa_1796

Binnen 10 werkdagen! Alleen heb ik het al twee keer op de vierde werkdag on ...
hoe ging dat ookal weer? krijg je dat zelf via de mail binnen? of via VK? heb het met mn dochtertje toen ook gedaan maar heb echt geen idee meer..

10 dagen geleden

Reactie op gingerxx7

hoe ging dat ookal weer? krijg je dat zelf via de mail binnen? of via VK? h ...
Ik kreeg de mail van de verloskundige met als bijlage de officiële uitslag waar het was getest. Bij mij zat het wel in de Spam, dus dat ook goed in de gaten houden!

10 dagen geleden

Reactie op melissa_1796

Ik kreeg de mail van de verloskundige met als bijlage de officiële uitslag ...
aah super dankjewell!! 🥰

10 dagen geleden

Ik heb het gedaan maar heb het hele ziekenhuis bij elkaar gejankt door het bloed prikken😂

10 dagen geleden

Ga morgen de NIPT doen met nevenbevindingen 🙋🏼‍♀️ Hopelijk snel uitslag 🤞🏻🍀