Oh zie dat het bij ons zonder afspraak is gewoon op inloop! Dat scheelt. Ik ...
Handig! Ik kreeg de formulieren mee van de verloskundige tijdens de termijnecho. Ik denk ophalen, of bij je volgende afspraak meenemen. Zou even bellen inderdaad; het kan overal net even anders gaan.
Weten jullie hoe de nipt test wordt aangevraagd? Krijg je een bericht van j ...
Wij hebben ook net als jou de intake gehad voor de termijnecho. Hier is de procedure dat je na de termijnecho de formulieren voor de nipt en bloedtest per mail kan krijgen. :)
Nou heb het even nagevraagd bij de verloskundige en ze kunnen pas het formulier voor de nipt meegeven nadat ik mijn termijn echo heb gehad. Ben dan 11+4 weken, vind dat best wel zuur zo laat🥲🥲
Ik vind het ook erg spannend! 13 nov geprikt bij Mumc. Mijn Vk zei dat het vaak geen goed nieuws is als je snel gebeld wordt. Nu ben ik dus steeds bang dat ik al gebeld word 😬
Mijn verloskundige gaf aan dat ik in het ziekenhuis moet prikken waar ik ga bevallen. Online zag ik namelijk veel meer priklocaties. Hebben meer dames dit? Gelukkig had ik eerder al een afspraak gepland. Ik had vorige week woensdag een goed termijnecho, maar kan pas aanstaande woensdag terecht om te prikken. Voor mijn gevoel is dit laat en had ik dit veel liever vorige week al willen doen.