250 Reacties

5 dagen geleden

Ik ben woensdag geweest en ook nog geen uitslag.

5 dagen geleden

Dinsdagochtend vroeg geprikt en vandaag een goede uitslag gehad, echt mega snel!! 😍

5 dagen geleden

Reactie op Isolde85

Dankje. De verloskundige zal het heel helpend bedoeld hebben, maar het help ...
Nee dat snap ik!! Maar gelukkig zie ik net dat je een goede uitslag hebt gehad, het zegt dus niks ❤️

5 dagen geleden

Reactie op BHW

Nou heb het even nagevraagd bij de verloskundige en ze kunnen pas het formu ...
Volgens mij kunnen ze de test ook pas vanaf 11 weken doen. Dus veel eerder prikken heeft sowieso geen zin. Misschien verlicht het je gevoel zo lang te moeten wachten 😉

5 dagen geleden

Reactie op Lisette21

Volgens mij kunnen ze de test ook pas vanaf 11 weken doen. Dus veel eerder ...
Het kan officieel vanaf 10 weken maar iets later is beter omdat er meer dna van je kindje in je bloed zit. Dus word er vaak rond 11 a 12 aangeraden.

5 dagen geleden

Ik heb woensdag einde middag geprikt. Ik zie dat sommige dames de uitslag al snel hebben. Hopelijk hoef ik ook niet meer zo lang te wachten🤞🏻😬

5 dagen geleden

Ik ben ook woensdag geweest en nog geen uitslag de verloskundige belde wel over de andere bloed uitslagen maar nog geen nipt uitslag

5 dagen geleden

Ik heb net bloed laten prikken voor de NIPT. Hoe krijg je hiervan eigenlijk de uitslag? Belt de verloskundige hierover?

5 dagen geleden

Reactie op thestarswillsing

Ik heb net bloed laten prikken voor de NIPT. Hoe krijg je hiervan eigenlijk ...
Ik zit bij het JBZ - weet niet of dat nog verschil uitmaakt? Iemand ervaring met hoe lang het duurt vanuit daar? 🙈

5 dagen geleden

Ik heb net bloed laten prikken voor de NIPT. Hoe krijg je hiervan eigenlijk ...
Mijn vk zei dat zij dat doorgaans per mail doen. Maar heb hier gelezen dat dames gemaild of gebeld worden, dus misschien even bij je zorgverlener vragen ☺️

5 dagen geleden

Ik zit bij het JBZ - weet niet of dat nog verschil uitmaakt? Iemand ervarin ...
2x de uitslag na 1 week gekregen. Via verloskundige. Maar bloed geprikt bij JBZ. Het gaat vanuit daar naar Maastricht. Daar wordt de nipt test gedaan. Het transport gaat nogal vaak mis en dan moet je opnieuw prikken.

4 dagen geleden

Net een mail gehad van de verloskundige met de uitslag van de nipt. Gelukkig geen afwijkingen gevonden❤️

4 dagen geleden

Ik denk dat ik de nipt test ga laten doen zonder nevenbevindingen. Maar ik ga dit morgen nog bespreken met m'n verloskundige.

4 dagen geleden

Ik heb hem net gehad. Iedereen moet het voor zich weten maar het kan nooit geen kwaad naar mijn idee!

4 dagen geleden

Reactie op Saranghae

Ik denk dat ik de nipt test ga laten doen zonder nevenbevindingen. Maar ik ...
Jaa hebben wij ook gedaan. Bij die andere voelde ik echt stress ofzo dus dacht goed naar m’n gevoel luisteren ❤️

4 dagen geleden

Reactie op EvaMarjolein

Jaa hebben wij ook gedaan. Bij die andere voelde ik echt stress ofzo dus da ...
Precies dat inderdaad! Buiten dat ben ik sowieso drager van een genafwijking, waardoor er al een kleine kans is van beïnvloeding bij de nipt test. Dus ik wil mezelf niet nog meer stress geven door nevenbevindingen.

4 dagen geleden

Reactie op Saranghae

Precies dat inderdaad! Buiten dat ben ik sowieso drager van een genafwijkin ...
Dit had ik nagevraagd bij de vk maar dan omdat mijn partner drager is van een ge afwijking. Zij zei dat dit niet met deze test bekeken word en dat ik er dus niet gestressed om hoef te zijn.

4 dagen geleden

Ik heb hem afgelopen donderdag gedaan, en eigelijk was ik er nog vrij rustig onder aangezien ze zeiden dat de uitslag 1,5 week tot 2 weken zou duren echter heb ik vanochtend al de uitslag binnengekregen dat alles gelukkig goed was🥰 al had dit onze keuze niet beïnvloed maar wij wouden dan wel graag weten waar wij aan toe waren en zodat we ons het beste konden voorbereiden. Zelf vind ik echt dat iedereen dit voor zichzelf moet kiezen.

4 dagen geleden

Reactie op Kiaraopbroek

Ik heb hem afgelopen donderdag gedaan, en eigelijk was ik er nog vrij rusti ...
Wij hebben trouwens wel de nipt test zonder nevenbevindingen gedaan.

4 dagen geleden

Reactie op Kiaraopbroek

Ik heb hem afgelopen donderdag gedaan, en eigelijk was ik er nog vrij rusti ...
Jeetje zo snel! Wij woensdagmiddag geprikt dus ben benieuwd wanneer we de uitslag horen. Zal bij elk ziekenhuis wel anders zijn. Heel fijn dat alles goed is ❤️