6 Reacties

25 dagen geleden

Hoooi.. Zelf ben ik 4dagen 2dagen.. Helaas de misselijkheid en licht in me hoofd na douche... Ieder reageert anders op zwangerschap.. Dus kan voorkomen dat je nog geen symptomen hebt! Geniet daar van! Gefeliciteerd met je zwangerschap

25 dagen geleden

Same! Ik ben moe, soms beetje misselijk, maar heb ook het gevoel dat ik wel meer symptomen zou hebben. Het is dus echt anders voor iedereen.

25 dagen geleden

Herkenbaar hoor! Ik ben ook 4+4 en voel nauwelijks iets. Enige dat ik een beeeeeetie voel zijn m’n borsten, maar dat kan ook ineens weer weg zijn. En m’n vriend zegt wel dat ik wat feller ben in m’n opmerkingen. Gelukkig kunnen we er beide heel hard om lachen als dat gebeurt.

25 dagen geleden

Hier ook hetzelfde! Alleen wat krampen af en toe. Verloskundige gaf ook aan dat de meeste vrouwen rond week 6/7 klachten krijgen.

25 dagen geleden

Ik heb ook nog nergens last van. Bij mijn vorige zwangerschap was dit hetzelfde! Ik geniet ervan zolang het nog kan haha!

24 dagen geleden

Hi, ik herken het zeker. Ben nu 5 weken zwanger en voel alleen mijn buik wat trekken. Het maakt me ook onzeker of alles wel goed is. Gelukkig volgende week vrijdag 1e echo en hopelijk is er wat te zien.