19 Reacties
vorig jaar
Ik ben volgende week halverwege mn zwangerschap en heb de hoop ivm niet meer misselijk zijn opgeborgen 😂
Ik heb er mij bij neergelegd dat ik tot het einde misselijk zal zijn, zal moeten overgeven ondanks de navalit.
Qua vermoeidheid mag ik eigenlijk niet klagen vergeleken met de eerste 2 maand.
vorig jaar
Hey!
Ik ben momenteel 20 weken en nog steeds helaas geregeld misselijk en overgeven. Dus het is herkenbaar. Ik heb hiermee rond mijn 13 weken ook al in het ziekenhuis gelegen, maar ik had gehoopt dat ik er intussen zo goed als door zou zijn. Maar het blijft maar aanslepen 😏.
Bij mijn eerste zwangerschap in het eerste trimester ook heel ziek geweest, maar dan was ik er na 14 weken ook wel echt vanaf.
Dus ik voel oprecht heel erg met jou mee! Het genieten dat er zou moeten zijn, blijft nu wat achterwege. Ik hoop alvast dat het bij jou snel betert 🤞🍀
vorig jaar
Hey, ik ben 16w2d en nog steeds misselijk. Zondag heb ik geprobeerd om zonder navalit te doen maar het was hel. Dus ben ik weer begonnen. De dokter zei ook dat vanaf week 14 gedaan zou zijn maar bij mij is het niet zo 🥲
vorig jaar
Ik ben al sinds 5-6w misselijk. Ben pas beginnen overgeven vanaf 12w... en nu op 18w nog steeds overgeven bij het opstaan (vooral gal natuurlijk) ik neem niets van medicatie
vorig jaar
Ik ben 17 weken morgen en heb deze middag ook nog moeten spugen, zit ook op een 1 a 2 per week dat dit gebeurd. Ik heb meermaals geprobeerd te stoppen met navalit maar moet het dan bekopen. Dus neen je bent niet alleen.
vorig jaar
Reactie op Sagittarius
Hey!
Ik ben momenteel 20 weken en nog steeds helaas geregeld misselijk en o ...
Oh wauw dat klinkt ook niet leuk. Hopelijk gaat het bij jou ook snel beter dankjewel 😊 Op zich kan ik de klachten wel bedekken met de mantel der liefde, maar het neemt niet weg dat het soms ongelofelijk rot is 😄
vorig jaar
Reactie op Firsttimemom9000
Hey, ik ben 16w2d en nog steeds misselijk. Zondag heb ik geprobeerd om zond ...
Oh jij ook nog steeds misselijk? Heb je geprobeerd om af te bouwen ook met navalit? Abrupt stoppen zou echt voor een terugslag kunnen zorgen zegt mijn gynaecologe steeds. Anyhow, good to know we're not alone in this 🙌
vorig jaar
Reactie op BabyDriessen
Ik ben al sinds 5-6w misselijk. Ben pas beginnen overgeven vanaf 12w... en ...
Oh wauw ook geen leuke verassing om opeens vanaf de 12e week te beginnen overgeven. Bij mij was het vanaf 5,5 weken echt constant en vooral 's ochtends endus vooral gal ook. Hopelijk snel weer beter 😊
vorig jaar
Reactie op Evelien 1992
Ik ben 17 weken morgen en heb deze middag ook nog moeten spugen, zit ook op ...
Alleen zijn we zeker niet! Gezien de constante misselijkheid durfde ik nog niet te stoppen omdat het met Navalit nog steeds te lastig is 😁 misschien nog een kleine tip maar het is met navalit echt aangeraden om zachtjes af te bouwen en niet abrupt te stoppen ofzo maar dat wist je misschien al 😊
vorig jaar
Hier 18 weken en neem nog steeds 4x/dag Navalit, gestart op 16 weken. Een paar dagen geprobeerd af te bouwen naar 3x, eerste dagen ging maar daarna terug misselijk. Ik geef de hoop dat het zal minderen nog 1 kans rond 20 weken, maar als het dan niet weg is, ga ik ervan uit dat het voor de rest van de zwangerschap zal zijn. In hindsight had ik eerder Navalit moeten nemen, want zonder moest ik me echt door de dagen slepen, nu heb ik het gevoel dat ik stilaan terug mezelf aan het worden ben:)
vorig jaar
Reactie op Moza_
Oh wauw dat klinkt ook niet leuk. Hopelijk gaat het bij jou ook snel beter ...
Ja inderdaad! Op sommige momenten kan ik er me bij neerleggen en probeer ik er niet te veel bij stil te staan. Ma soms voel ik me echt even heel moedeloos. Want ik heb gewoon vaak niet de energie om met ons zoontje te spelen zoals hij van mij gewoon is en dan voel ik me heel schuldig naar hem. Maar hij is ook heel lief voor mij en komt extra veel knuffelen, dus dan voel ik mij meteen een heel stuk beter 🥰
vorig jaar
Reactie op GemoedelijkeVuurvlieg206911
Hier 18 weken en neem nog steeds 4x/dag Navalit, gestart op 16 weken. Een p ...
Jaa dat begrijp ik! Ik heb ook 2 weken geen navalit genomen maar was echt 2 weken super ziek en kon ook echt niet gaan werken. Dankzij navalit is de levenskwaliteit toch wel wat toegenomen 😁
vorig jaar
Zo te horen is het bij iedereen heel verschillend. Ik ben momenteel 18w1d
Ik ben nu 1 week volledig gestopt met Navalit na een dikke week af te bouwen met nog 1 pilletje voor het slapengaan.
Ik was ook weer misselijker dan voorheen maar ik had gelezen van iemand hier om even door te bijten (in mate van ver mogelijke dus he)
Ik had wel goede dagen en minder goede dagen. Ik ben dan volledig gestopt toen ik wist dat ik de dag erna zeker thuis kon werken en dan idd nog even een opstoot gehad na enkele dagen maar is nu wel beter. Soms nog wat misselijk in de avond maar wel te doen. Wat me opvalt is dat de extreme vermoeidheid weg is. Ik ben nog vaak moe zeker na een drukke dag maar ben ‘aanweziger’ overdag.
Ook van de extreem droge mond ben ik verlost sinds het stoppen van Navalit
vorig jaar
Reactie op Elien.
Zo te horen is het bij iedereen heel verschillend. Ik ben momenteel 18w1d
I ...
Overgeven is nu 4 dagen geleden.
Twee dagen na de volledige stop van Navalit (en na een drukke werkdag) ben ik ‘‘s avonds nog eens extreem misselijk geweest te zijn met meerdere keer overgeven. Dus sinds de volledige stop van Navalit op twee dagen nog moeten overgeven.
Toen ik Navalit nog nam
Moest ik ook nog overgeven (maar niet op dagelijkse basis)