6 Reacties

8 dagen geleden

Ik zou ook graag willen weten wat ik hiertegen zou kunnen doen. Sinds gisteren ook last van. Normaal kan ik 2-3 per dag naar het toilet, Sinds gisteren maar 1x in de ochtend. Nu, de volgende dag, in de ochtend is mijn ontlasting vrij hard, moet ik flink drukken en doet het best wel wat pijn 🙈

8 dagen geleden

Ik had het bij mijn vorige zwangerschap. Huisarts gebeld en macrogol gekregen.. veilig te gebruiken! Ik heb het zelf de gehele zwangerschap nodig gehad.. helpt goed!

8 dagen geleden

Ik heb vorige week pruimen gehaald, hielpen wel goed! Het is nog niet zoals het moet zijn, er zit beweging in😁 en anders huisarts raadplegen

8 dagen geleden

Reactie op Sanne S

Ik had het bij mijn vorige zwangerschap. Huisarts gebeld en macrogol gekreg ...
Thanks! Zal het nog even paar dagen aankijken en anders toch de huisarts maar hierom gaan vragen

8 dagen geleden

Ja herkenbaar, bij mij kost het ook wat meer moeite. Een glas lauw/warm water op de nuchtere maag helpt goed. En verder de bekende weg; vezelrijk eten en genoeg drinken.

8 dagen geleden

Reactie op LovingHeart-x

Thanks! Zal het nog even paar dagen aankijken en anders toch de huisarts ma ...
Macrogrol is wel echt heel vies.. Mijn advies zou dan gedroogde pruimen zijn (of verse pruimen of pruimen moes ed) en daarnaast goed (water) drinken. Vorige zwangerschap ook gedaan 🤗 En verder natuurlijk proberen gezond en vezelrijk te eten en vooral ook te bewegen! Beweging stimuleert je darmen ook enorm!