1589 Reacties
4 maanden geleden
Nou hier hetzelfde mijn zoontje is nu 8 weken en wilt alleen maar in me armen
4 maanden geleden
Reactie op Sophiawesley1988
Nou hier hetzelfde mijn zoontje is nu 8 weken en wilt alleen maar in me arm ...
Ik heb soms zelfs dat als die in mn armen ligt, hij alleen licht slaapt… dan zie je die oogjes wel dichtgaan maar dan weer heeeel klein beetje open. Of bij de eerste beweging/geluid wakker worden en dan weer moeten wiegen en sussen. Behalve de draagdoek lukken meestal wel dutjes van 20min zo
4 maanden geleden
Reactie op Maryam 19
Ik heb soms zelfs dat als die in mn armen ligt, hij alleen licht slaapt… da ...
Ik echt precies hetzelfde ik weet me soms geen raad meer
4 maanden geleden
Mijn dochter 7 weken ook het zelfde in de avond gilt ze alles bij elkaar
4 maanden geleden
Alleen in de nacht gaat het goed maar ook alleen als ik in bed lig en zij in de cosleeper 🙈🤣
4 maanden geleden
Bij ons gaan de nachten grandioos maar overdag hetzelfde probleem. Vind het vooral heel jammer dat ze de kinderwagen vreselijk vind. Krijst alles bij elkaar echt ontroostbaar ik heb een zwakke schouder waardoor ik haar niet lang kan dragen. De laatste dagen wil ze ook niet meer in me armen slapen en wil alleen maar rechtop zitten en wil alles meekrijgen van wat er om haar heen gebeurd. Als mijn man werkt zit ik dus de hele dag aan huis gekluisterd 🤓
4 maanden geleden
Ik kan nu niet meeschrijven want mijn dochter laat zich juist wel heel makkelijk weg leggen maar: mijn zoon had dit ook. Was echt niet weg te leggen. Zodra hij ook maar ergens neergelegd werd, of dit nou in de box, wieg, ledikant, nestje of wat dan ook was, dan werd hij direct wakker. Hij sliep alleen in onze armen. Uiteindelijk heeft hij nog lang tussen ons in geslapen maar toen ineens, toen hij zo’n 1,5 jaar oud was sloeg het om. Sindsdien slaapt hij juist super goed de hele nacht in zijn eigen kamer. Wilde je toch even een hart onder de riem steken want ookal voelt het uitzichtloos als je er middenin zit. Het komt uiteindelijk (vroeg of laat) écht goed. Ik hoop dat je steun kunt krijgen van dames die nu hetzelfde doormaken. Ik vergeet nooit wat het consultatiebureau toen tegen me zei haha ‘’als hij 18 is wilt hij echt niet meer bij jullie in bed slapen’’
4 maanden geleden
Reactie op Maryam 19
Hoe lukt het in slaap brengen? Voor de nacht? En hoelang slaapt ze dan
Ik ben meestal een uur bezig (soms langer)om haar neer te leggen. Uiteindelijk ligt ze dan maar weer in mijn bed
4 maanden geleden
Reactie op Maryam 19
Hoe lukt het in slaap brengen? Voor de nacht? En hoelang slaapt ze dan
Dan slaapt ze wel 4 a 5 uurtjes
4 maanden geleden
Ten eerste wil ik zeggen, slapen? Wat is dat denkt die van mij, vandaag al vanaf 7 uur wakker en 2x een halfuur in de auto geslapen verder niet in slaap willen komen, daarstraks even een kwartier op mijn benen dus mijn vriend dacht nou he gister de babyphone gereed gezet dus hup in dat bedje leggen, ja niet dus bam gelijk wakker, de nachten gaan overigens redelijk goed 1 a 2x wakker snachts voor voeding
4 maanden geleden
Ugh ook hier geen weglegger. Alweer niet. Soms doet ze een dutje van 3 uur en dat is de enige waarbij ik haar kan wegleggen. Maar soms is de timing verkeerd en verpest ik juist haar dutje ermee.
Draagzak is m’n vriendin en de wekker voor de wakkertijden 😆
Begint ‘s morgens al, zodra ze wakker is direct de wekker op 50 minuten en daarna in de draagzak in het donker met de ruis aan. Zonder wakkertijd is ze eeuwig wakker
4 maanden geleden
Hier ook zo!
Sinds eergisteren een artipoppe en wat een ideaal ding voor buiten de deur.. aangezien ze niet in de kinderwagen weggelegd wil worden.
Ik heb een zoontje van 15 maanden en ik kan haar gewoon niet weg leggen zo’n ellende heb echt nog 6 handen nodig..
Ik ga ‘s avonds op mijn zij op de bank liggen met mijn dochtertje (8 weken). Geef dan mijn borst en laat haar drinken en tutten. Tot ze slaapt. Dan snel douchen etc. Ik laat haar dan op de bank liggen (op een dekentje, iets ernaast ivm veiligheid). Dan als ze ‘s avonds later wakker wordt weer hetzelfde en ‘s nachts doe ik hetzelfde maar dan in bed. We doen dus aan co sleepen! Hierdoor slaapt ze de nacht verder door