13 Reacties

21 dagen geleden

Heel herkenbaar! Ik wordt ook meerdere keren wakker. Vannacht lag ik er super laat in maar alsnog stipt 3.45 weer wakker 😂 ben 4,3

21 dagen geleden

Ik heb dit ook al een week. Elke 2 uur wakker ongeveer. En dan er ook zo nu en dan uit moeten om te plassen 😂

21 dagen geleden

Reactie op VWJ

Ik heb dit ook al een week. Elke 2 uur wakker ongeveer. En dan er ook zo nu ...
Zo vermoeiend! Dat plassen heb ik gelukkig nog niet ‘s nachts, wel overdag een keer of 10 😂

21 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Heel herkenbaar! Ik wordt ook meerdere keren wakker. Vannacht lag ik er sup ...
Gek hè? Die precieze tijden, mijn man heeft elke keer 10 over 1 en 4 uur. Ik heb half 1 en 03:45 😂

21 dagen geleden

Hier ook! En heb ook steeds zulke rare levensechte dromen. Ik heb al een soort wilde agressieve schildpad onthoofd, maar ben ook al op de vlucht geweest 🤣.

20 dagen geleden

Heel herkenbaar! Ik steeds om 3.00 en om 5.00 waarbij vanaf 5.00 ook echt niet meer in slaap kom. Resultaat daarvan is dat ik dan echt bekaf ben om 20.00...

20 dagen geleden

Hier net zo, rond 01.30 wakker en plassen. Dan lig ik weer in bed dan weet ik geen houding te liggen dus naar 1000x rond draaien in bed val ik in slaap. En rond 05.45 ben ik wakker, maar dan blijf ik liggen maar wel het gevoel van ik kan opstaan want moe ben ik niet meer. Maar slaap elke avond om 21.45 😮‍💨

19 dagen geleden

Een week lang pas tegen 23:30 kunnen slapen en om 5:00 wakker 🫠

19 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Heel herkenbaar! Ik wordt ook meerdere keren wakker. Vannacht lag ik er sup ...
Ik ben ook even ver, gelukkig vanacht een goede nacht gehad en moet zeggen dat een magnesium bad op zich iets helpt

19 dagen geleden

Reactie op Bussch95

Een week lang pas tegen 23:30 kunnen slapen en om 5:00 wakker 🫠
Herkenbaar!

19 dagen geleden

Reactie op Koekiesnoepie

Hier ook! En heb ook steeds zulke rare levensechte dromen. Ik heb al een so ...
😂😂😂 Ooooo dat dromen dat herken ik ook nog! Ben benieuwd wanneer ik ze krijg

19 dagen geleden

Reactie op Lins jo

Hier net zo, rond 01.30 wakker en plassen. Dan lig ik weer in bed dan weet ...
Oh vreselijk, dat draaien en niet lekker liggen. Ik zat al te denken aan een ander bed maar dat slaat nergens op😂 Ik ben ook tussen 5 en 6 wakker, altijd lastig of ik wakker blijf of toch nog even door slaap maar ben vaak zo moe dat ik echt weer door slaap

19 dagen geleden

Reactie op FleurKelders

Heel herkenbaar! Ik steeds om 3.00 en om 5.00 waarbij vanaf 5.00 ook echt n ...
Knap hoor! Ik word voor het eten al moe en na 20.00 word ik een draak zeg