40 Reacties

4 maanden geleden

Het zelfde als jou eigenlijks en geef borstvoeding… hij poept ook alleen snachts net als of het in het donker lekkerder poept ofzo 😂

4 maanden geleden

In het begin elke dag tot een maand en daarna 1x per week.

4 maanden geleden

Ik geef borstvoeding en bij toeval poept die van mij elke ochtend tussen 10 en 11 een goede volle luier, maar bijvoorbeeld snachts heeft hij helemaal droge luiers (9w3d)

4 maanden geleden

Reactie op LarissaSp

In het begin elke dag tot een maand en daarna 1x per week.
En ik geef borstvoeding
Ik geef fles voeding en er zaten vaak 3 dgn tussen. Veel last van buikkrampen vd huisarts nu lactulose gekregen voor het poepen. Gaat nu veel beter en weinig tot geen last meer van krampjes.

4 maanden geleden

Ik geef kv en mijn zoontje die poepte eerst 1 x in de 3 dagen. Hij had daar veel last van dus begonnen met probiotica en heeft nu elke dag een poepluier soms wel 2

4 maanden geleden

Mijn zoon van 10 weken heeft vandaag al 3 luiers helemaal vol gepoept. Hij poept altijd wel een aantal keer per dag. Ik geeft borstvoeding

4 maanden geleden

Ik geef bv, ons is idd ook verteld dat er zomaar een week niet gepoept kan worden en dat dat helemaal normaal is. Nou laat die van ons er maximaal een paar uur tussen voordat hij weer een hele luier volpoept, 2 per dag is hier wel echt het minimum! Maar volgens mij verschilt dat idd enorm per kindje

4 maanden geleden

Reactie op Oktomom

Mijn zoon van 10 weken heeft vandaag al 3 luiers helemaal vol gepoept. Hij ...
Zelfde hier, ook borstvoeding! Veel poepluiers verschonen haha

4 maanden geleden

Elke dag een aantal keer (bv). Soms een beetje en soms een zeeeer volle poepluier. Vandaag toevallig erg weinig poep gezien nog.

4 maanden geleden

Onze zoon is 6 weken oud en poept elke dag, meestal in de ochtend, een keer. Af en toe zitten er een paar dagen tussen. We hebben een keer vijf dagen tussen poepluiers gehad. Hij krijgt oplosmelk (kunstvoeding)

4 maanden geleden

Borstvoeding en hier kan er een paar dagen tussen zitten en dan ineens een enorme poepluiers of meerdere per dag. Verschilt heel erg

4 maanden geleden

1x 10 dagen niet en nu 1x per week. Volledig bv

4 maanden geleden

Reactie op Gienana no

Elke dag een aantal keer (bv). Soms een beetje en soms een zeeeer volle poe ...
Maak je borst maar vast nat, nu je dit hebt gezegd heb je straks de poep tot aan de nek zitten 🙈😂

4 maanden geleden

Bv en 1x in de 5 dagen een XL poepluier!😁

4 maanden geleden

Wij geven kunstvoeding en vaak poept ze om de dag, soms zit er 2 dagen tussen.

4 maanden geleden

Reactie op Memtobe1

Maak je borst maar vast nat, nu je dit hebt gezegd heb je straks de poep to ...
Hahahha je had gelijk. Zojuist een hele volle dikke poepluier. Gelukkig kwam mijn vriend op dat moment thuis van werk 🤣🤣

4 maanden geleden

Bijna 7 weken en hij poept nog steeds rond de 3 keer per dag

4 maanden geleden

Reactie op Gienana no

Hahahha je had gelijk. Zojuist een hele volle dikke poepluier. Gelukkig kwa ...
😂😂

4 maanden geleden

Wij geven KV en onze zoon poept vaak zo'n 3x per dag