72 Reacties

één dag geleden

Reactie op Evida1988

Ook nog inschrijf kosten vragen 😩. Ik had ook een zzp gevraagd, zat ook he ...
Mijn zzper gaat in haar planning kijken, fingers crossed dat ze plek heeft. 🍀 Heb je inmiddels wel kraamzorg gevonden?

één dag geleden

Reactie op Aloysa

Mijn zzper gaat in haar planning kijken, fingers crossed dat ze plek heeft. ...
Ik had afgelopen april Kraamzus, zij hadden wel echt naar al mijn wensen geluisterd. Heb me daar net maar door alle stress in deze topic nogmaals voor aangemeld 😅. Moet nog een reactie krijgen. Mijn baby is nu 6 maanden en zal dan nog steeds in de luiers zitten dus ik denk niet dat ze me veel hoeven te leren of helpen hierdoor, behalve in huis voor mijn herstel. Voor mij maakt het niet zo uit welk bedrijf. Ik vond persoonlijk La vie niets voor mij zo’n jonge meiden en gefocust op social media.

één dag geleden

Reactie op Evida1988

Ik had afgelopen april Kraamzus, zij hadden wel echt naar al mijn wensen ge ...
Mijn zoontje is ook in april geboren en net 6 maanden! Dat denk ik inderdaad ook, dat het voornamelijk helpen in huis gaat worden aangezien we de rest inmiddels goed onder de knie hebben🤭 Ik vind het wel spannend hoor, zo dicht op elkaar.

één dag geleden

Reactie op Aloysa

Nou krijg net een afwijzing binnen van La Vie. Aangemeld met 3+2 weken! En ...
Kreeg jij vanuit hun zelf iets gehoord of had je zelf navraag gedaan? Ik heb me ook ingeschreven maar nog niks gehoord.. 2 maanden geleden ook ingeschreven en toen was er plek maar helaas toen een miskraam gehad. Had zo gehoopt dat ze nu nog plek hadden

één dag geleden

Reactie op frummie2022

Kreeg jij vanuit hun zelf iets gehoord of had je zelf navraag gedaan? Ik he ...
Ik heb mezelf afgelopen woensdag ingeschreven met een uitgerekende datum 30 juni, en vanmiddag vanuit hun zelf een email ontvangen met een afwijzing: “Het spijt ons om je te moeten informeren dat we geen plek hebben voor kraamzorg op je opgegeven locatie en aterme datum.” Wanneer heb je je ingeschreven? Misschien heb jij wel geluk! 🍀

één dag geleden

Reactie op Aloysa

Ik heb mezelf afgelopen woensdag ingeschreven met een uitgerekende datum 30 ...
Oh dat is wel netjes! Ik las namelijk dat je als je niks hoort binnen 10 dagen dat ze geen plek hebben. Ik heb me vorige week dinsdag ingeschreven met 25 juni als uitgerekende datum dus denk dat ik dan pech heb aangezien jij er zo vroeg bij was. Ik bewust gewacht ik zeker niet ongesteld werd haha achteraf stom aangezien ik zondag al een positieve test had

één dag geleden

VDA kraamzorg heeft denk ik nog plek mochten mensen zoeken. Daar is het mij gelukt .. uitgerekende datum 3 juni

één dag geleden

Reactie op Aloysa

Mijn zoontje is ook in april geboren en net 6 maanden! Dat denk ik inderdaa ...
Zat jij ook in de april groep? Mega toevallig! Ja heel spannend.. ik besef het nog steeds niet dat ik zwanger ben ook omdat ik zo geleefd word door mijn zoontje nu. Zo onwerkelijk! Maar voor onze zoontjes wel super leuk later.

één dag geleden

Reactie op Evida1988

Zat jij ook in de april groep? Mega toevallig! Ja heel spannend.. ik bese ...
Nee ik zat niet in de april groep, maar super toevallig inderdaad! Ik heb ook ergens het besef nog niet. Maar inderdaad heel leuk als ze straks samen wat ouder zijn! Ik ben zo benieuwd of hij een broertje of zusje gaat krijgen 🥰 Ik heb alvast een geslachtsecho gepland op 30 december bij Baby Echo Son, zodat we een kleine gender reveal op oudjaarsavond kunnen doen met vuurwerk. Beetje voorbarig, want heb nog niet eens de eerste echo gehad 🤣 Maar het voelt allemaal goed en dan hebben we in ieder geval plek 🤭

één dag geleden

Ahh zo leuk, en echo Son hoor ik veel over! En inderdaad weer op tijd dan heb je iets om weer naar uit te kijken!