22 Reacties

3 dagen geleden

Ja ik ben freelancer.

3 dagen geleden

Reactie op Hanne93

Ja ik ben freelancer.
Hoe pak jij het aan met verlof enzo?

3 dagen geleden

Reactie op RachelleHandgraaf

Hoe pak jij het aan met verlof enzo?
Wat ik verdien, is een extraatje. Ik heb een klein buffer en daarmee redden we het wel.Vanaf december nog wat extra sparen.

3 dagen geleden

Ik ben nog aan het opstarten, maar dus ook ondernemer. Maar vanuit de ziektewet, dus heb voor nu nog gewoon een uitkering...Ik denk dat ik na de 12 weken echo even een vaste baan zoek. Niet zo netjes misschien, maar wel even wat extra zekerheid.

3 dagen geleden

Ik ben net de opleiding tot Doula begonnen. Heel leuk! Maar moet nog een beetje bedenken hoe ik alles kan gaan combineren? Zoeken jullie nog een doula hihi?

3 dagen geleden

Hi iedereen! Ik ben zzp’er en dit is mijn tweede zwangerschap. Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap de ZEZ (zelfstandige en zwanger regeling) aangevraagd en ga dat nu ook weer doen.

3 dagen geleden

Reactie op Pam177

Hi iedereen! Ik ben zzp’er en dit is mijn tweede zwangerschap. Ik heb tijde ...
Ja zeker! Dat ga ik sowieso doen. Bij mij zit het m meer in mijn eigen vervanging die ik moet regelen voor het team en dat er genoeg sales etc binnenkomt. Dat speelt bij zzp ook wel toch?

3 dagen geleden

Ik ben ook zzp’er en doe interim opdrachten binnen HR. Ik ga dit ook opvangen met de zez en daarnaast een flinke buffer opgebouwd om eventueel wat langer dan de zez met verlof te kunnen.

3 dagen geleden

Ik ben DGA en ga Zez aanvragen en dat potje gebruiken voor een interimmer op mijn plek. Wel spannend maar ik zie het ook als een kans. Een frisse blik in het bedrijf erbij kunnen trekken!

2 dagen geleden

Reactie op Astrid🌱

Ik ben DGA en ga Zez aanvragen en dat potje gebruiken voor een interimmer o ...