13 Reacties

10 dagen geleden

Ja en ja, alles rekt en groeit hoort erbij, je baarmoeder groeit alle banden rekken op, volkomen normaal😊😊

10 dagen geleden

Reactie op BAMPatricia

Ja en ja, alles rekt en groeit hoort erbij, je baarmoeder groeit alle bande ...
Bedankt voor jou snelle reactie dit stelt mij enorm gerust. fijn weekend😊

10 dagen geleden

Reactie op Prismarii

Bedankt voor jou snelle reactie dit stelt mij enorm gerust. fijn weekend😊
Graag gedaan, fijn weekend 😊😊

10 dagen geleden

Ik heb dat ook rond die tijd gehad tijdens m'n eerste zwangerschap. Had toen ontzettende buikkrampen (veel erger dan menstruatie) maar was niks aan de hand hoor, is allemaal goed gegaan.

10 dagen geleden

Kan twee kanten opgaan.. Zolang er geen bloeding is, is het goed! Bij mn zwangerschap had ik vooral erge groeikrampen van mn baarmoeder (voelde toch iets anders dan menstruatiekrampen) en bandenpijn. Bij mn miskraam had ik typische menstruatiekrampen (maar dan erger dan normaal en namen in loop van de dagen toe in intensiteit) en ook vooral erg last van pijn in mn onderrug (zo erg had ik tijdens zwangerschap nooit gehad). Na drie dagen krampen begon de bloeding. Even ter vergelijking! Nogmaals, ieder lichaam is anders en wat je voelt is subjectief. Zolang er geen bloeding is, gaat het goed moet je je maar voorhouden! Dan is het gewoon het groeien van de baarmoeder ☺️

10 dagen geleden

Ben ook 5 weken en een paar dagen en heb dit ook. Vrijwel steeds constant zeurende pijn in golven ofzo.. en onderrug pijn ook

10 dagen geleden

Ja, heb ik bij mijn zoon ook gehad. Las net terug dat ik dit zelfs nog rond de 16 weken had. Alles is aan het groeien, dus dat kan buikpijn veroorzaken.

9 dagen geleden

Ik herken dit helemaal, al drie dagen wat op en af een zeurend/trekkend gevoel in onderbuik en onderrug. Wel vervelend, maar wel wat anders dan menstruatiekrampen. Ik herinner mij dit ook van de eerste, maar dan iets erger. Wellicht doordat het de tweede zwangerschap is na een voldragen één.

8 dagen geleden

Ik ben nu ook 5w en 6d en voel ook vervelende krampen in mn buik en rug. Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik dit pas bij 17 weken, bij 35w0D zoontje geboren. Begin van het jaar had ik dit rond dezelfde tijd (5-6w) als nu en kreeg ik een miskraam. Hoop toch dat het gewoon komt door het oprekken van de baarmoeder zoals ze hier aangeven.

4 dagen geleden

Ik heb er ook last van ook in combinatie met buikkrampen, ik heb al meerdere miskramen gehad en ben zo bang dat dit weer de start van een miskraam is.

4 dagen geleden

Ik heb ook een zere onderrug maar afgelopen week een goede echo gehad met mooi kloppend hartje bij 7 wk. Allemaal soorten kwaaltjes horen erbij 💜

4 dagen geleden

Reactie op xliselx

Ik heb er ook last van ook in combinatie met buikkrampen, ik heb al meerder ...
Ja ik dus ook!

één dag geleden

Ik ook last van mega veel rugpijn. Vooral onderrug. Verloskundige had verteld dat dit heel normaal is. Bandenpijn inderdaad. Lastig met een fysiek beroep.