8 Reacties

9 dagen geleden

Hey ik heb precies dezelfde situatie. Gister eracht gekomen dat we zwanger zijn van ons 3de kindje. Nu hebben we een zoon van 5 en een dochter van 16 maanden. Ik wou een derde niet nu en mijn man eigenlijk niet. Dus we zijn ook erg in shock. Dus ik snap je helemaal!

9 dagen geleden

Hooi! Ik ook enigszins zelfde situatie, ik ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben van mijn 3e, eigenlijk wilde we niet meer een 3e, en ik ben door de pil heen zwanger geworden. Nadat we het nog goed besproken hebben hebben we nu toch besloten om de baby te houden, ik kan het niet over me hart krijgen om het weg te halen, en nu dat we het geaccepteerd hebben zijn we ook wel verheugd erop!

9 dagen geleden

Ik heb wel ervaring van 2 naar 3 en die bevalt hier heel goed. De 3e is een makkerlijk kindje en lacht veel om haar zussen ik zou het persoonlijk niet weghalen want het geeft zoveel liefde on het gezin en de zussen zijn gigantische blij en blij als ze haar zusje zien! Ik was zelfde ongepland zwanger van de 1e ik was 18 toen en heb het met liefde gehouden ondanks ik er alleen voorstond zelf nu ben ik alleen en bevalt het mij super als alleen slaande mama van straks 4 kindjes ven ik compleet geniet en praat met elkaar en vind samen een weg! Het komt goed.. heel veel liefs

9 dagen geleden

Dankjewel voor jullie reacties! Heb jullie een VV gestuurd als dat goed is.

8 dagen geleden

Ik zit ook in een soort gelijke situatie alleen dan met de 2de. Na mijn miskraam 2 jaar geleden hebben we samen besloten om geen kinderen meer te krijgen. Die pijn en moeite kon ik niet meer aan. Ook heb ik pcos waarvan de gynaecologen zeggen dat de kans dat ik zwanger raak 10% is. Wij hebben ook nog geen woning en wonen bij onze ouders en zijn aan het sparen voor een koophuis. Dit duurt nog wel even. Maar nu hebben we dus een deadline. Ik kan het niet over mijn hart brengen om het weg te laten halen. Mijn partner wel want die denkt aan de hele situatie. Logisch ook, maar nog. Ben ook zo bang om nog een miskraam te krijgen. Ik test elke dag en het loopt amper op. Ik weet niet precies hoever we zijn maar ongeveer 4 weken en vorige week met 3 weken had ik al een vaag lijntje dus test al heel de week😅

8 dagen geleden

Nee ik vind persoonlijk, als je samen bent je al kindjes heb dat je het dan niet kan weghalen. Begrijp me niet verkeerd hoor. Maar er zijn zooooveel vrouwen die ook geen kinderen kunnen krijgen. Ik denk je bent er ten alle tijden zelf bij..

8 dagen geleden

Wat een lastige situatie zegt. Ik denk dat de mening van een ander niet het belangrijkste is. Ik zou vooral gaan praten met je partner! 🤍 succes met de keuze!

5 dagen geleden

Topic gesloten op verzoek van TS