12 Reacties

één maand geleden

Ik denk als je nu 4+6 moet zijn dat je er van uit kan gaan dat het niet goed zit.. ik ben maar gewoon eerlijk met je hoe ik er over denk.. Veel succes en ik hoop dat ik het mis heb. 🤞🏼

één maand geleden

Van onder naar boven loopt t wel op toch? Hoeveel tijd zit er tussen de testen? Vind dat je op basis van deze foto niet kan zeggen dat het niet goed zit! (Zelf miskraam gehad, toen liepen de testen ook echt af) Fijn dat je HCG mag prikken, en misschien voor je eigen zekerheid over twee dagen nog een test..?

één maand geleden

Ik had ook zulke testen met geen mooie oploop. MAAR ik had daarbij ook steeds licht bloedverlies. Dit is uiteindelijk bij mij een vroege miskraam geweest. Ik had ook een topic gestart hierover maar kreeg ook berichten van moeders die ook lichte testen hadden, maar hun kindje gezond en wel geboren was! Het kan dus beide kanten opgaan... Misschien eens kijken wat een digitale cb aangeeft ?

één maand geleden

Reactie op Bobbelt

Van onder naar boven loopt t wel op toch? Hoeveel tijd zit er tussen de tes ...
ik wilde zojuist een afspraak maken nadat ik de doorverwijzing voor het prikken had gekregen, eerst volgende plekje 12 oktober... Daar kan ik niet op wachten! ohhhhhhh wat is dit stressvol. Ik ben al de hele dag alleen maar aan het huilen, maak mezelf zo gek! Ik heb de eerste (bovenste) vorige week vrijdag gedaan en de onderste is van vanmorgen. CB digitaal zei afgelopen zaterdag 1-2 weken.. Is het handig als ik die nogmaals doe?

één maand geleden

Reactie op J.W.N

Ik had ook zulke testen met geen mooie oploop. MAAR ik had daarbij ook stee ...
Bedankt voor je berichtje. Wat ontzettend rot om te horen dat je een miskraam hebt gehad... :( Waar kan ik dat topic vinden? misschien dat ik daar nog enigsinds iets uit kan halen! Sterkte X

één maand geleden

Oh wat rot die onzekerheid he :( kleine embryo, grote zorgen. Zelf zou ik niet nog een clearblue doen, maar dezelfde als de foto. Iets beter vergelijkingsmateriaal. En probeer niet te veel conclusies trekken nog, naar mijn bescheiden mening is de oploop best prima voor vier dagen.

één maand geleden

Reactie op juultje2020

Bedankt voor je berichtje. Wat ontzettend rot om te horen dat je een miskra ...
Ik heb even gekeken maar kan her zo 1 2 3 niet weervinden... Sorry !

één maand geleden

Ik snap helemaal dat je je zorgen maakt! HCG neemt elke 48 h toe dus ik zou sowieso om de dag gaan testen, ipv elke dag. En streep is streep dus zal me niet te veel zorgen maken over de oploop. Ik heb zelf helaas een mk gehad deze zomer en heel veel dames testten nog lang positief na de mk. Je hoeft je pas zorgen te maken als je erge menstruatiekrampen krijgt en helderrood bloed met stolsels gaat verliezen. Zelfs veegjes bloed zijn geen ramp. De testen gaan pas aflopen als je je vruchtje verloren bent dus zolang je geen gek bloedverlies hebt zit het goed hoor. 🥰 Het is super moeilijk maar ik zou niet te veel letten op de oploop van de testen. Daarbij niet twijfelen om je vk te contacteren om wel je zorgen te uiten 💜

één maand geleden

Hier nu 4+1, maar vind die k2v5 niet fijn. Hier blijven ze ook een beetje hetzelfde qua oploop. Vond de wekenindicator van kruidvat eigen merk wel duidelijker, dus ga die van t weekend nogmaals doen...

één maand geleden

Betekent 4+6 vier weken en zes dagen? (sorry zit net op forum en ken de afkortingen nog niet zo goed) Ik zou denken, een positieve zwangerschapstest dus positief. Maar misschien is dat te eenvoudig gedacht.

één maand geleden

Reactie op SlimmeMuzieknoot692996

Betekent 4+6 vier weken en zes dagen? (sorry zit net op forum en ken de afk ...
Ja klopt!

één maand geleden

Misschien ben ik te nuchter 🫣 maar wanneer had je eigenlijk ongesteld moeten worden? Ik zou dag erna testen en dan niet meer en ongeduldig wachten op echo😅 Hier ook beetje onrustig hoor. Al 2x gehad dat bij echo bleek dat er geen hartje klopte en miskraam in werking gezet moest worden. Dus mag ook wachten tot 18 okt😮‍💨