10 Reacties

15 dagen geleden

Kan je niet het spoednummer bellen om dit even te overleggen met de vk?

15 dagen geleden

Helaas heb ik dit ook ervaren. Midden in de nacht, leken wel soort weeen, 3 dagen later in de nacht helaas miskraam gehad. Maar voor ieder is dit anders. Dus laat je niet bang maken maar zou het zeker even checken / in de gaten houden. Ik hoop echt echt dat het goed is ❤️❤️ Het is ook zo moeilijk, je kan pijn enz hebben en hoort erbij maar kan ook weer iets ergs betekenen.. daar is geen google voor bestand. Probeer toch je verloskundige te pakken te krijgen! Veel liefs en succes ❤️

15 dagen geleden

Ik denk eerlijk gezegd meteen aan een blindedarmontsteking. Heb je koorts of verhoging? En als je je buik indrukt en weer loslaat doet dat dan extra pijn? Ik zou even met de vk of anders huisarts overleggen

15 dagen geleden

Ik zou zeker even het spoednummer bellen van de vk, die is echt voor dit soort dingen! Voor alle grote en kleine zorgen.

15 dagen geleden

Heb je al gebeld ondertussen?… :(

15 dagen geleden

Reactie op RRV2002

Heb je al gebeld ondertussen?… :(
Nee ik krijg niemand eraan..

15 dagen geleden

Reactie op Baby0434

Nee ik krijg niemand eraan..
Andere bellen?

15 dagen geleden

Reactie op RRV2002

Andere bellen?
Ik heb ze eraan gekregen. Ze vermoed niks met de baby. Waarschijnlijk iets gegeten wat niet goed is gevallen. Ze zegt zo lang er geen bloed is en omdat ik diarree heb heeft dit waarschijnlijk niks met de kleine te maken. Dus maar even in de gaten houden

14 dagen geleden

Ik heb waarschijnlijk nierstenen… gelukkig niks met de kleine maar natuurlijk balen. Bedankt voor al jullie reacties 😘

13 dagen geleden

Reactie op Baby0434

Ik heb waarschijnlijk nierstenen… gelukkig niks met de kleine maar natuurli ...
Ooh dat is ook heel vervelend!! Pijnlijk😭 sterkte! Hopelijk blijft alles goed gaan met de baby 🙏🏻